כתב שירות
למכשירים מסוג iPhone
1. מבוא:
1.1 הלקוח יהיה זכאי לקבל מהחברה שירותים הכלולים בכתב שירות זה, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים להלן.
1.2 כתב שירות זה מנוסח בלשון זכר אך מכוון לשני המינים כאחד.
1.3 כותרות הסעיפים נכתבו לצורך הנוחות בלבד והן לא תשמשנה לצורך פרשנות.
2. הגדרות:
2.1 "החברה": אי דיגיטל סטור בע"מ.
2.2 "המכשיר": מכשיר מסוג iPhone מתוצרת חברת Apple אשר עבורו נרכש כתב שירות זה. זיהוי המכשיר יבוצע באמצעות מספרו הסידורי (IMEI).
2.3 "מכשיר ניזוק": מכשיר, שעבורו נרכש כתב שירות זה, ואשר נגרמה לו תקלה ברכיב תצוגה (מסך), לרבות עקב שבר כתוצאה מפגיעה חיצונית, וזאת לפי קביעת החברה לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.
2.4 "התכנית": תכנית שירות תיקונים למכשירים, והכל כמפורט בכתב שירות זה.
2.5 "תקופת התכנית": 12 חודשים ממועד רכישת התכנית באחת מחנויות החברה בלבד.
2.6 "דמי השירות": סכומים בהם מחויב הלקוח לשאת בעצמו כתנאי לקבלת שירותים על פי הוראות כתב השירות ואשר ישולמו על ידי הלקוח לחברה. דמי השירות ישולמו לחברה מראש במועד ההצטרפות לתכנית, וזאת בתשלום אחד או בפריסה של 12 תשלומים שווים באמצעות כרטיס אשראי, ללא ריבית או הצמדה.
3. תנאי הצטרפות:
3.1 כתב שירות זה בא להסדיר את השירותים הכלולים במסגרת התכנית ואת התנאים לקבלתם. ברכישתו את התכנית, מסכים הלקוח לכל התנאים המפורטים בכתב שירות זה.
3.2 התכנית מציעה שרות תיקון ו/או החלפה של רכיב במכשיר ניזוק המכוסים תחת התכנית (כלומר תצוגה (מסך) בלבד), כמפורט בכתב שירות זה, וזאת במהלך תקופת התכנית.
3.3 ההצטרפות לתכנית מותנית בקבלת אישור החברה כי במועד רכישת התכנית המכשיר הינו במצב תקין, ללא כל פגם ו/או נזק מכל סוג שהוא.
3.4 הזכאות לקבלת שירותים במסגרת התכנית ללקוח שרכש את התכנית יחד עם מכשיר חדש מהחברה תחל מיד עם רכישת התכנית, בכפוף לתשלום דמי השירות ולאמור בכתב שירות זה.
3.5 הזכאות לקבלת שירותים במסגרת התכנית ללקוח אשר רכש את התכנית למכשיר קיים שלו (כלומר לא למכשיר חדש שנרכש מהחברה), תחל בחלוף 30 ימים ממועד רכישת התכנית, בכפוף לתשלום דמי השירות ולאמור בכתב שירות זה.
4. פירוט השירותים:
4.1 במהלך תקופת התכנית, החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, תתקן או תחליף, בכפוף לאמור להלן, רכיבים ו/או חלקים במכשיר הניזוק המכוסים כאמור תחת התכנית ואשר ימצאו ע"י החברה פגומים או בלתי תקינים, ובלבד שהמכשיר הניזוק יובא אל אחת מתחנות השירות/החנויות (להלן נקודות השירות) המפורטות בהמשך או כפי שיתפרסמו באתר הבית של החברה מעת לעת. הובלת המכשיר הניזוק אל ומנקודות השירות תעשה ע"י הלקוח, על חשבונו ועל אחריותו הבלעדית.
4.2 שירותי התיקון כאמור לעיל למכשיר ניזוק יבוצעו במעבדות החברה או במעבדות מורשות מטעם החברה. לא יוענק שירות בבית הלקוח.
4.3 הלקוח יהיה זכאי לקבל במהלך תקופת התכנית עד שני תיקוני תצוגה (מסך) של המכשיר במצטבר. בכל מקרה של החלפת תצוגה (מסך), יהיה הלקוח חייב בדמי השתתפות עצמית, בסכום כמפורט בנספח "א", אשר ישולמו לחברה במעמד מסירת המכשיר הניזוק לתיקון.
4.4 טיפול במכשיר הניזוק ייעשה בהתאם להוראות החברה ולרבות קיום תהליך אבחון אשר יבוצע ע״ טכנאי מוסמך של החברה או איש טכני מוסמך.
4.5 טיפול המכשיר הניזוק מותנה בזמינות חלקי חילוף וזמני שינוע. החברה תפעל לעדכן את הלקוח באשר למועד השלמת הטיפול בהתאם.
4.6 באחריות הלקוח לגבות כל מידע ותכנה המצויים או שמורים במכשיר הניזוק לפני מסירת המכשיר לתיקון. לחברה לא תהיה כל אחריות במקרה של נזק או אובדן של המידע הקיים במכשיר הניזוק. מובהר שאם תיקון ו/או שירות כרוך בהעברת מידע בדיסקים קשיחים, במדיה מגנטית, אופטית או בכל צורה אחרת, החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא למידע האמור ו/או להעברתו.
4.7 התכנית אינה מכסה והלקוח לא יהא זכאי לקבל שירות במסגרת התכנית מהחברה במקרים המפורטים להלן, אשר יקבעו לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה:
1. אם נעשה טיפול, שינוי או תיקון במכשיר ע"י גורם שאינו טכנאי מוסמך או מורשה מטעם החברה ו/או יצרן המכשיר.
2. תקלות תוכנה (ובכלל זה תקלות אשר מקורן בתוכנות המותקנות על גבי המכשיר).
3. נזקי אבק, נוזלים וקורוזיה (לרבות נזקים אשר נגרמו עקב חשיפת המכשיר לאבק, נוזלים וקורוזיה), לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה.
4. נזק העולה בגדר אובדן מוחלט של המכשיר (טוטאל לוס).
5. מכשיר או חלק מהמכשיר אשר מספרו הסידורי שונה, הושחת או הוסר.
6. מכשיר אשר לפי מספרו הסידורי הינו מכשיר שאבד או נגנב.
7. תחזוקה מונעת למכשיר.
8. ביצוע פעולות של גיבוי או שמירה של כל תוכנות ומידע המותקנים ו/או השמורים במכשיר.
9. מקרים בהם יש נזקים נוספים או שברים נוספים בגב המכשיר, מכשיר עקום, בורג שחוק או כל מקרה בו לא ניתן לבצע פתיחה של המכשיר לטובת ביצוע התיקון.
למען הסר ספק מובהר כי במקרים המפורטים לעיל הלקוח לא יהא זכאי לכל פיצוי ו/או החזר מהחברה, לרבות החזר בגין דמי השירות ששילם לחברה.
4.8 מובהר כי התחייבות החברה על פי כתב שירות זה ובכלל, אינה חלה ביחס לתוכנה או בכל הקשור לתוכנה.
4.9 עוד מובהר כי דמי השירות ודמי ההשתתפות העצמית חושבו בהינתן שאם החברה תחליף פריט או חלק פגום במכשיר הניזוק במסגרת התכנית, ישאר החלק או הפריט הפגום בבעלותה. ככל שהלקוח מעוניין להשאיר את הפריט או החלק הפגום ברשותו, עליו להודיע על כך מראש לחברה והוא יהיה רשאי לרכוש מהחברה את הפריט הפגום שהוחלף במחיר כמפורט במחירוני החברה באותה העת.
4.10 האחריות על הפריט המוחלף הינה למשך 90 ימים ממועד החלפתו. מובהר כי האחריות אינה חלה על שבר, כח עליון, זדון, רשלנות, לרבות שפיכת נוזלים, לחץ בלתי סביר על המעטפת, חשיפה לשמש ו/או טמפרטורה חריגה, אבק, לכלוך.
5. מחויבות הלקוח:
5.1לצורך קבלת שירותים במסגרת התכנית, נדרש הלקוח לספק לחברה את מספר התוכנית אשר ניתן ללקוח במעמד רכישת התכנית ואת מספרו הסידורי (IMEI) של המכשיר.
5.2באם יידרש, יבצע הלקוח עדכון של גרסת התוכנה אשר מותקנת במכשיר לגרסה האחרונה המשווקת להתקנה על ידי Apple. מובהר כי לאחר עדכון גרסה אין אפשרות לחזור לגרסה הקודמת.
5.3לצורך קבלת שירותים במסגרת התכנית וכתנאי לקבלתם, נדרש הלקוח לבטל שירות Find My iPhone (מצא את האייפון) טרם הטיפול.
6. הגבלת אחריות:
החברה, עובדיה ושלוחיה לא יהיו אחראים בכל מקרה כלפי הלקוח ו/או כלפי צדדים שלישיים כלשהם בגין כל נזק עקיף או תוצאתי, לרבות, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הוצאות אחזור, תכנות מחדש או הפקה מחדש של כל תוכנה או מידע או אי שמירת סודיות המידע, אובדן עסקים, רווחים, הכנסות או חסכונות, אשר יגרמו, ככל שיגרמו, ללקוח ו/או למי מטעמו ו/או לצד שלישי כלשהו בקשר עם אלו מהשירותים הניתנים במסגרת תכנית זו. למען הסר ספק יובהר כי החברה אינה מתחייבת כי תוכל בכל מקרה: (1) לתקן או להחליף את החלקים הנדרשים במכשיר הניזוק מבלי לסכן או לגרום לאובדן תכניות או מידע, ו-(2) לשמור על סודיות המידע הקיים במכשיר בזמן ביצוע התיקון או ההחלפה, וללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה כלפי החברה בקשר לכך. על אף האמור לעיל, מוסכם כי בכל מקרה בו ייקבע כי החברה אחראית כלפי הלקוח ו/או מי מטעמו מובהר כי אחריותה של החברה תוגבל לדמי השירות אשר שולמו לה בפועל עד מועד קרות הנזק.
7. ביטול / סיום התכנית:
7.1הלקוח יהיה רשאי לבטל את הצטרפותו לתוכנית בתוך 14 ימים ממועד ביצוע הרכישה של התכנית למעט במקרים בהם קיבל שירות במסגרת התכנית בתוך פרק הזמן דלעיל.
7.2לקוח המעוניין לבטל את הצטרפותו לתוכנית יפנה לאחת מחנויות החברה או למחלקת שרות הלקוחות של החברה בטלפון: 03-9005355 או ישלח הודעת ביטול בדואר אלקטרוני לכתובת: [email protected] (יש לוודא קבלת אישור קבלה מהחברה). בהודעה על הלקוח לציין: שמו המלא, מספרו הסידורי (IMEI) של המכשיר, מספר חשבונית הרכישה. החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח כל מסמך או מידע נוסף לצורך הביטול.
7.3יובהר כי התוכנית הנה רק עבור המכשיר שעבורו נרכשה התכנית לפי רישומי החברה. התכנית הינה אישית ואינה ניתנת להעברה למכשיר אחר. הלקוח לא יהיה זכאי לכל זיכוי או החזר כספי בגין הפסקה או סיום של זכאותו לקבלת שירותים למכשיר במסגרת התכנית בטרם תום תקופת התכנית.
8. הוראות כלליות:
8.1 החברה אינה אחראית בגין כל עיכוב בביצוע או בקיום אילו מהתחייבויותיה במסגרת כתב שירות זה, הנגרמים בשל אירועים אשר אינם בשליטתה הסבירה של החברה. החברה תהיה רשאית על פי שיקול דעתה, למטרת פיקוח על איכות השירות הניתן ללקוח במסגרת תכנית זו ולצורך שיפור השירות, להקליט את השיחות בין הלקוח לבין החברה, כולן או חלקן.
8.2 בהצטרפות לתכנית הלקוח מאשר כי הוא יודע ומסכים כי המידע האישי והפרטים שמסר במסגרת רכישת התוכנית או במסגרת תהליך ההפעלה או קבלת השירות ישמר ויחזק במאגרי המידע אצל החברה. החברה תהיה רשאית לעשות כל שימוש במידע זה לצורך מתן השירותים במסגרת התוכנית לרבות העברתו, בין היתר, לצדדים שלישיים מטעמה, לצורך מתן השירותים. בנוסף, במידה והנך מעוניין שהחברה תפנה אליך בהצעות למוצרים ושירותים נוספים, אנא אשר זאת מול נציג השירות והמכירה. לאחר קבלת פנייתך לקבלת דיוור, תהיה החברה רשאית לעשות שימוש במידע על מנת לפנות אלייך בהצעה למוצרים או שירותים נוספים הניתנים על ידי החברה או על ידי גופים אחרים וזאת בדרך של דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר ותוך שימוש בכל אחד מאמצעי התקשורת האלקטרונית העומדים לרשותה של החברה בכפוף להוראות הדין הרלוונטיות.
8.3 בכל מחלוקת שתתגלה בין הצדדים בקשר עם כתב שירות זה, יהא מוסמך לדון אך ורק בית המשפט המוסמך בתל אביב (ולא כל בית משפט אחר).
נספח "א"
* דמי ההשתתפות העצמית יעמדו על סך של 199 ש״ח.
כל הסכומים לעיל כוללים מע"מ.
בעת רכישת כתב שירות באילת ו/או בעת קבלת שירות באילת (לעניין השתתפות עצמית), לפי העניין, לא יחויב מע"מ והמחיר לעיל יעודכן בהתאם.
פרטי מוקד שירות:
פנייה אל שרות הלקוחות של החברה בכתובת הדואר האלקטרוני:
[email protected]
או בטלפון למספר 03-90053355