עבור לדף מפת האתר

יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

שירות ותמיכה

אנחנו כאן בשבילך
  • מסירת מכשירים לתיקון מעבדה 

    במידה ותיקון התקלה אינו דחוף מבחינתכם, אנו ממליצים לא להפקיד את המכשיר לתיקון בימים אלו ולחכות לשלב החזרה לשיגרה.
    לקוחות שמעוניינים בכל זאת למסור מכשיר לתיקון - יכולים להזמין שליחות בעלות של 99 ש"ח (הלוך-חזור) לאיסוף המכשיר מביתכם למעבדת התיקונים והחזרתו אליכם בתום התיקון.

    לחצו להזמנת שליחות למעבדה

  • מכשירים שנמסרו לתיקון לפני הסגר

    לקוחותינו אשר מסרו מכשירים לתיקון לפני ה-18.9.20 יוכלו לקבל את המכשיר בסיום התיקון באמצעות משלוח עד הבית - בעלות של 49 ש״ח (הודעת אסמס אישית תשלח בסיום התיקון עם קישור להזמנת משלוח).

    לקוחות אשר לא תיאמו משלוח – יוכלו לאסוף את המכשיר בסיום הסגר מהסניף בו נמסר ללא צורך בתיאום נוסף.

  • אספקת מוצרים שהוזמנו בסניפים

    לקוחותינו אשר ביצעו הזמנה באחד הסניפים וממתינים לאספקת ההזמנה:
    עם הגעת המוצר מ-Apple לארץ תשלח אליך הודעת SMS עם קישור לתיאום האספקה.
    ההזמנה תשלח אליכם עד הבית וללא חיוב.
  • עדכון לגבי תכנית שירות עבור AirPods Pro

    חברת Apple העולמית הוציאה תכנית שירות לחלק ממכשירי AirPods Pro. אנו נערכים להחלפת המוצרים ונתחיל בטיפול כשיתקבל מלאי החלפים מ- Apple העולמית. 
    לחצו לכל הפרטים >>