עבור לדף מפת האתר
החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

שירות ותמיכה

אנחנו כאן בשבילך
בהתאם להנחיות משרד הבריאות סניפי הרשת סגורים לקבלת קהל.
עד לסיום תקופת הסגר והחזרה לשגרה, אנחנו מזמינים אתכם להתחדש דרך האתר ומוקד המכירות הטלפוני.


אספקת מוצרים שהוזמנו בסניפים

לקוחותינו אשר ביצעו הזמנה באחד הסניפים וממתינים לאספקת ההזמנה:
עם הגעת המוצר מ-Apple לארץ תשלח אליך הודעת SMS עם קישור לתיאום האספקה.
ההזמנה תשלח אליכם עד הבית וללא חיוב.


שירות תיקונים
אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת להמשיך ולספק שירות תיקונים איכותי, גם בתנאים לא פשוטים אלו.

מסירת מכשיר לתיקון
במידה ותיקון התקלה אינו דחוף מבחינתכם, אנו ממליצים לא להפקיד את המכשיר לתיקון בימים אלו ולחכות לשלב החזרה לשיגרה.
לקוחות שמעוניינים בכל זאת למסור מכשיר לתיקון - יכולים להזמין שליחות בעלות של 99 ש"ח (הלוך-חזור) לאיסוף המכשיר מביתכם למעבדת התיקונים והחזרתו אליכם בתום התיקון. להזמנת שליחות למעבדה

לקוחותינו אשר מסרו מכשיר לתיקון לפני ה – 18.9.20:

1. יוכלו לקבל את המכשיר בסיום התיקון באמצעות משלוח עד הבית בעלות של 49 ש״ח (הודעת אסמס אישית תשלח בסיום התיקון עם קישור להזמנת משלוח).
2. לקוחות אשר לא תיאמו משלוח – יוכלו לאסוף את המכשיר בסיום הסגר מהסניף בו נמסר ללא צורך בתיאום נוסף.



שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה והרבה בריאות! 🍯🍏