קרא עודסגורה Mac שלך נהנה משירות תמיכה טלפוני טכני ללא תשלום במשך 90 יום מתאריך הרכישה, וכן אחריות חומרה לשנה (בכפוף לכתב האחריות). תוכנית iDigital Care מאפשרת לך להרחיב את הכיסוי לשלוש שנים מתאריך הרכישה של המחשב. תוכל/י להתקשר למוקד הטכני שלנו באופן חופשי כדי להתייעץ עם מומחים ולקבל תשובות לשאלותיך. בנוסף, אם תזדקק/י לשירות תיקוני חומרה, עומדות לרשותך מעבדות מוסמכות מטעם Apple.
תמיכה מושלמת
בין אם את/ה בבית, במשרד או בדרכים, תהנה/י מקו ישיר למומחים של iDigital עבור שאלות במגוון רחב של נושאים הקשורים ל-Mac, ביניהם:
* פתרון תקלות ב-Mac
* תפעול מערכת ההפעלה Mac OS X
* שאלות בסיסיות לגבי iLife ו-iWork
* חיבור מדפסות והתחברות לרשתות AirPort
כיסוי מקיף
תוכנית iDigital Care כוללת כיסוי עבור הפריטים הבאים, במידה והינך משתמש/ת בהם:
* אביזרים הכלולים בערכה של המחשב, כגון ספק החשמל
* זיכרון (RAM) מבית Apple
* כונן ה - SuperDrive החיצוני של ה- MacBook Air
מה בקופסא
* מדריך למשתמש החדש
* תקנון ותנאי התוכנית
* כרטיס אישי ליצירת קשר
מתי אפשר לרכוש את iDigital Care ?
את החבילה זכאים לרכוש לקוחות iDigital.
ניתן לרכוש את החבילה אך ורק במהלך רכישת המחשב
על מנת להפעיל את האחריות יש לבצע אקטיבציה.
* לפרטים המלאים אודות תוכנית iDigital Care , יש לעיין במסמך תנאי השרות המלא.