יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

Wonderlust

אירוע ההכרזה של Apple

iPhone 15

Apple הכריזה היום על iPhone 15 ו-iPhone 15 plus, הבנויים מזכוכית אחורית חזקה וחדשנית, עם גימור מט מדהים.
טכנולוגיה חדשה הצטרפה למשפחה, וכעת ניתן להשתיק רעשים בזמן השיחה, גם במקומות הרועשים ביותר תודות ליכולות זיהוי קול מתקדמות.
שני הדגמים כוללים את האי הדינמי ומערכת מצלמות מתקדמת שנועדה לעזור למשתמשים לצלם תמונות פנטסטיות של רגעים יומיומיים בחייהם.
מצלמה ראשית חזקה של 48MP המאפשרת צילום תמונות ברזולוציה סופר גבוהה, ואפשרות צילום Telephoto המעניקה למשתמשים שלוש רמות זום אופטי - כמו עדשה שלישית.
 ה-iPhone 15 מציג גם את הדור הבא של צילום פורטרטים באופן אוטמטי, היוצר תמונות ריאליסטיות שנראות נהדר אפילו אם צולמו בתאורה נמוכה.
עם A16 Bionic לביצועים חזקים , חיבור USB-C , חיפוש מדויק למציאת חברים , ועמידות מהמובילות בתעשייה, iPhone 15 ו-iPhone 15 plus מציגים קפיצת מדרגה עצומה.

 

iPhone 15 Pro

סדרת ה - iPhone 15 Pro החדשה, עם חווית ביצועים מדהימה, יכולות גרפיות הטובות ביותר במכשירים ניידים שמשנות את עולם הגיימינג, ועם סט מצלמות חדש שמאפשר לצלמים המיקצועים ביותר להשתמש באייפון כמצלמה העיקרית שלהם. 

עיצוב האייפון שודרג ומעניק חוויה חדשה ויחודית.
חומר המעטפת החיצונית הוחלף לטיטניום - מתכת עמידה וקלה הרבה יותר
ובנוסף כפתור הפעולה החדש שמחליף את מתג ההשתקה וניתן להתאים אותו אישית להמון שימושים.
 
מצלמה עם חיישן משופר וגדול יותר, עם ביצועים טובים יותר בלילה או בתנאי תאורה חלשים.
 בעזרת עדשת הזום החדשה (בדגם ה - Pro Max) ניתן לצלם ב-7 מיקודים שונים שמדמים 7 עדשות שונות – וכל זה באיכות אופטית עם יכולות HDR מתקדמות. 
 
מגיע ב-4 צבעים מרהיבים - טיטניום לבן/ שחור / כחול/ טבעי.

 

Apple Watch Series 9

עצמתי מתמיד, עם מעבד ה-Series 9, מהיר פי שתיים מקודמו, ולמרות זאת שומר על חיי סוללה של עד 18 שעות. מעכשיו, לא תצטרכו שתי ידיים כדי לשלוט בשעון. תודות למעבד ולחיישנים, באמצעות Double tap gesture עם האצבע והאגודל, תוכלו להורות לשעון לענות לשיחות, להפעיל מוזיקה, לעצור טיימר ועוד. התצוגה של השעון בהירה יותר- עד 2000 ניטים! תוכלו לראות כפול מהראות באור השמש בהשוואה לסדרה 8, ולהפריע הפרעה מינימלית גם בסביבות חשוכות יותר. היכולת של השעון לתקשר עם מכשירים אחרים גדלה: הוא יוכל להנחות אתכם באופן ויזואלי ובאמצעות אודיו לאתר את האייפון שלכם גם בחדרים אחרים, ולהפעיל דרך השעון את ה-HomePod שלכם (Alexa, Google-home וכו׳) ממרחק של עד 4 מטרים!