יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

הכירו את מערכת ההפעלה
iOS14

iOS 14 משנה מקצה לקצה את החוויה ב- iPhone.

וידג'טים בעיצוב מחודש ויפהפה וספריית האפליקציות החדשה מספקים דרכים נוספות להתאים אישית את מסך הבית. 'הודעות' מוסיפה שיפורים רבי-עוצמה שיסייעו לכם לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה ו'מפות' מקלה עליכם למצוא מקומות שאתם אוהבים – ומביאה אתכם אליהם בדרכים ידידותיות יותר לסביבה. עם App Clips, תוכלו לגלות במהירות אפליקציות ולהשתמש בחלק קטן מהן. ותכונות פרטיות חדשות מעניקות לכם שליטה גדולה עוד יותר לגבי מעקב אחרי אפליקציות וגישה לנתונים.
מערכת הההפעלה זמינה להורדה לכל מכשירי האייפון החל מ-iPhone 6s.

לעדכון מערכת ההפעלה הכנסו להגדרות > כללי > עדכוני תוכנה
לחצו הורד והתקן


הכירו את iOS 14



  • Widgets

    יכולת לשלב Widgets במסך הבית של האייפון ולהנות מיכלות לצפות בדברים שחשובים ללקוח , בצורה נוחה ומיידית. מספיק מבט חטוף במסך הבית כדי לדעת מה הפגישה הבאה שלך , או מה השעה במקומות שונים בעולם .




  • סידור אוטומטי של האפליקציות לקטגוריות

    בדומה לאפשרות ה״ערימות״ (Stacks) הקיימת במחשבי אפל, האפליקציות באייפון יסתדרו בתיקיות באופן אוטמטי , ויאפשרו ללקוח למצוא את מה שהוא מחפש בצורה מהירה וקלה.



  • עיצוב קומפקטי

    במערכת ההפעלה החדשה יהיה קל יותר לבצע פעולות ולהשאר מרוכזים גם אם מקבלים שיחת טלפון או רוצים לראות סרטון במקביל. כאשר ניכנסת שיחת טלפון היא ״תצוף״ על המסך מבלי להפריע לשטף העבודה .



  • הודעות

    תוכננה מחדש וניתן בפעם הראשונה להצמיד שיחה חשובה בראש הרשימה כך שתמיד תוכל להשאר מעודכן גם אם קיבלת הרבה הודעות. בנוסף ניתן בפעם הראשונה לעצב את קבוצות השיחה שלך בצורה יותר אישית .



  • מפות

    האפליקצייה מאפשרת בפעם הראשונה לייצר מסלולים יעודיים עבור רוכבי אופניים.
    אפליקציה חדשה בשם ״תרגום״ מתווספת לאייפון , ומאפשרת לנהל שיחה בשפה שהלקוח לא מכיר בצורה קלה ושוטפת . כל שצריך לעשות הוא לדבר לאייפון והוא יתרגם את השפה שלך לאחת מ 11 השפות הנתמכות ( בשלב זה אין תמיכה בעברית).


  • App Clips

    יכולות חדשה ומיוחדת למערכת ההפעלה, להציג ללקוח אפליקציה חדשה שמותאמת ספציפית לשימוש שצריך באותו הרגע . אפשרות זאת מאפשר ללקוח להגיע לחניה או בית קפה , להרים לרגע את האייפון ומיד תופיע לו אפליקציה שמאפשרת לו לשלם ישירות , וזאת מבלי להוריד את כל האפליקציה למכשירדבר שחוסך מקום ובעיקר מאפשר ללקוח נוחות מקסימלית

 

פיצ'רים חדשים נוספים:


👈יכולת חיפוש מתקדמת באייפון
👈יכולת להפעיל מכונית ללא מפתחות ( רלוונטי כרגע רק לדיגמי יוקרה ספציפיים)
👈שיפור יכולות האבטחה כך שכל לקוח ידע מה המידע שהאפליקציה אוספת עליו