יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

 

משריינים מוצרי אפל באילת במחיר ללא מע"מ

סניפי איידיגיטל הדרומיים מספקים את מוצרי הפרימיום האיכותיים של אפל, במחירים הנוחים של אילת.

מוצרי אפל במחירי אילת

לקוחות רבים בוחרים שוב ושוב לקנות מוצרי אפל באילת. סניף הדגל הדרומי של איידיגיטל הנמצא בקניון "מול הים" באילת, מספק את המקום המושלם להתרשם ולהתנסות מקרוב בכל מכשירי האפל.
השילוב בין חופשה לבין קניית האייפון הבא היא בהחלט החלטה צרכנית נבונה. בצורה זו, מפחיתים משמעותית את עלות האייפון החדש, ונהנים מחופשה ומקניות במחירי אילת המוזלים. כולם יוצאים מרוצים.

 


בתהליך מהיר, פשוט ונוח

החלטתם לקנות אייפון באילת? מעולה. עכשיו השאלה היא איך קונים אותו.
תקנו חכם –
הבטיחו שיהיה לכם את הדגם שאתם רוצים, במחיר אילת. תדאגו לשריון מכשיר באילת מבעוד מועד, ואז כל מה שיוותר לכם לעשות ב"זמן אילת" הקצוב שלכם, הוא רק לבוא ולאסוף את הרכש החדש.
במילים אחרות – תדאגו לשריון iPhone 14 באילת לפני הנסיעה 😊

 

איך שריון אייפון באילת עובד?

 1. משריינים מראש מוצרי Apple ללא מע"מ באתר – בעמוד המוצר, מקליקים על כפתור "הזמנה לסניף אילת", ובוחרים במוצר/המוצרים שברצונכם לרכוש. שימו לב שאתם מקליקים על כפתור "הזמנה לסניף אילת", ולא מקליקים בטעות על כפתור "הוסף לסל". 
2. ממלאים את פרטי כרטיס האשראי – כאמצעי ביטחון בלבד. בפועל, משלמים רק בעת ההגעה לסניף iDigital בקניון "מול הים". 
3. ממתינים לקבלת הודעת SMS - שמאשרת שהמוצרים נשמרו. הם יהיו מוכנים בחנות לאחר 7 ימים מרגע ההזמנה באתר.
מגיעים לסניף – אוספים, משלמים ונהנים מהרכש החדש.
**שימו לב - לאור המגבלות החוקיות באילת, לא ניתן להזמין או לרכוש יותר מפריט אחד מכל סוג מוצר**.




 

 


המומחים של אפל בישראל

בזכות האיכות - אנחנו גאים להיות משווקת הפרימיום היחידה בישראל, ולא מתפשרים בלהעניק ללקוחות שלנו חווית משתמש איכותית, מ-א' ועד ת'. מבחר המוצרים שלנו מספק את המגוון הרחב ביותר של מוצרי אפל בישראל, עם אחריות יצרן רשמית ומעבדת תיקונים מוסמכת באישור Apple.

 

בזכות השירות- iDigital היא לא רק חנות, היא מרכז של ידע ושירות!

אנחנו לא מתפשרים על לתת ללקוחות שלנו שירות אמין ומקצועי בהלימה למוצרי Apple, הן ברשת והן ב- 20 סניפים שלנו שפרוסים ברחבי הארץ, ואף פתוחים בסופי השבוע.
הנציגים שלנו מומחים בתחומם ועשירי ידע ומקצועיות על-פי הגדרות של חברת Apple העולמית, והם יעניקו לכם ליווי בכל שלב בדרך – מרגע ההתעניינות, עד שתמצאו את המכשיר המדויק ביותר עבורכם, ואף לאחר הרכישה. בנוסף, תוכלו ליהנות בהמשך מטרייד אין אטרקטיבי – רק אצלנו תוכלו להחזיר אייפון או Apple Watch , ולקבל במקום החזר כספי לרכישת מכשיר חדש.


 

בזכות חווית אפל

כשתכנסו לאתר שלנו או תגיעו פיזית לאחד מהסניפים, תיווכחו שניתן למצוא אצלנו את כל המוצרים האיכותיים של אפל –Mac , iPAD, Airpods,Apple ,Watch AirTag, Apple Pencil, Apple TV ועוד. יהיה לכם קשה לפספס את חווית האפל - הסניפים שלנו מעוצבים ברוח Apple Store, עם דגש על היותן מרכז ידע וחוויה, כאשר הם מספקים את המקום האידיאלי לקנות מוצרי אפל וללמוד עליהם. הדרך הטובה ביותר היא לנסות בעצמכם! תוכלו להחזיק אותם בידיים, להרגיש את החוויה במלואה, ולראות איזה מוצר הכי מוצא חן בעינכם.

מוזמנים לבקר בסניף הדרומי של אייגידטיל, וליהנות ממבחר מוצרים ללא מע"מ.

לעוד פרטים על הסניף במול הים >>> https://www.idigital.co.il/stores/eilat/