לקוחות שלא רכשו את המכשיר ב- iDigital
לקוחות שרכשו את המכשיר ב- iDigital
נושא
מסירה זמינה ב-2 סניפים בלבד: רמת אביב ודיזינגוף. לקוחות שרכשו אצל היבואן המורשה- *iCon יכולים להפקיד גם ב-6 סניפים נוספים: באר שבע, חיפה, מלחה, ביג אילת, נצרת וקיריון.
אפשרות מסירה ב-21 סניפי הרשת בפריסה ארצית.
היכן ניתן למסור את המכשיר שלי לתיקון?
נדרש לבדוק באתר Apple או לפנות למוקד התמיכה של Apple (טל' 03-3762915) כדי לוודא את סוג התקלה - תוכנה או חומרה.
אין צורך לבצע פעולות מוקדמות לפני המסירה לתיקון, למעט גיבוי המכשיר להסבר על גיבוי.
הנחיות לקראת הגעה לסניף
לא ניתן לטפל בתקלות בסניף. השירות כולל מסירה למעבדה בלבד, בהתאם לסוג התקלה.
צוות מקצועי בסניף יבצע בדיקה למכשיר וייתכן שיצליח לפתור את התקלה במקום, באמצעות פתרונות תוכנה מיידיים שחוסכים זמן ולרוב מונעים את הצורך בשליחה למעבדה.
האם יש תקלות שניתן לטפל בהם בסניף?
השירות אינו זמין.
ניתן לקבל iPhone / Mac חלופי ללא עלות נוספת (תחת דמי פיקדון בלבד) למשך תקופת התיקון.
האם ניתן לקבל מכשיר חלופי?
*לקוחות שרכשו את המכשיר אצל היבואן המורשה- iCon- מומלץ לבדוק את המידע באתר iCon או בחנות שבה נרכש המכשיר.