יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

הודעות שירות Apple

  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 29.8.21

    תכניות שירות בנושא רכיב שמע ב-iPhone 12 ו-iPhone 12 Pro

    למידע על תוכנית השירות לחצו כאן

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 22.3.21

    תכניות שירות ל- AirPods Pro

    חברת Apple העולמית הוציאה עדכון על תוכנית שירות לחלק ממכשירי AirPods Pro אשר שווקו במהלך השנה האחרונה וקיימת בהם אחת או יותר מהתקלות הבאות:

    1. רעש סטטי (או כחכוך) שמתגבר בסביבה רועשת, במהלך פעילות גופנית עם האוזניות או במהלך דיבור בטלפון. 
    ו/או 

    2. סינון רעשים (Active Noise Cancellation) לא עובד כמצופה. מתאפיין בצליל בס נמוך או לא מורגש, רעשי רקע נהיים חזקים בסביבה רועשת (כמו ברחוב או בטיסה).


    אם מכשירכם עומד בתנאים הבאים:
    * שווק בין אוקטובר 2019- אוקטובר 2020.
    * קיימת בהם אחת או יותר מהתקלות המפורטות בתכנית שירות זו.

    במידה ותקלה זו קיימת במכשירכם פנו לסניף iDigital  הקרוב לביתכם.


    מדובר בתקלה באוזניות בלבד (ימין / שמאל / או שתיהן) ולא במארז. האוזניות יבדקו טרם ההחלפה למול הנחיות היצרן, ויחלפו במידה ועומדות בתנאי התכנית.
    * נזקים פיסיים (כגון שברים, נזקי נוזלים וקורוזיה או לכלוך עלולים לבטל את הזכות להחלפה במסגרת התכנית.
    * התכנית תקפה למשך שנתיים מיום הרכישה.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 04.12.20


    החלפת מסכים - iPhone 11

    Apple העולמית הכריזה על תוכנית להחלפת מסכים בחלק קטן ממכשירי iPhone 11 (התקלה לא קיימת במכשירי iPhone 11 Pro ו- iPhone 11 Pro Max).

    מדובר במספר מצומצם של מכשירים העומדים בתנאים הבאים:
    * יוצרו בטווח של כחצי שנה בין נובמבר 2019 – מאי 2020.
    * תקלה בטאצ׳ המכשיר אשר יפסיק להגיב.

    במידה ותקלה זו קיימת במכשירכם:
    1. הכנסו לדף הרלוונטי באתר Apple:
    https://support.apple.com/iphone-11-display-module-replacement-program
    2. הקישו את המספר הסיריאלי של המכשיר על מנת לבדוק האם מכשיר זה יוצר בתאריכים הרלוונטיים והאם יש זכאות להחלפה.
    3. במידה ונמצא שמכשירכם עומד בתנאי התכנית ושאתם זכאים להחלפה, ניתן להגיע איתו לאחד מסניפי iDigital. המכשיר ישלח לבדיקת מעבדה רשמית ובמידה וימצא מתאים בבבדיקת המעבדה, יוחלף לו מסך ללא עלות.

    *הטיפול במכשירים אלה יעשה ע"י iDigital ללא עלות מצד הלקוח בתנאי שהמכשיר אכן עומד בתנאי התכנית כפי ש-Apple הגדירה אותם. על פי ההערכות מדובר במספר קטן של מכשירים.
    *במקרים של נזקים פיסיים או נזקי רטיבות לכיסוי המטעין, לא ניתן יהיה לממש את הזכאות במסגרת התכנית ותיקון יהיה כרוך בתשלום.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 03.06.20

    תכנית שירות ל-iPad Air דור 3


    חברת Apple העולמית הוציאה עדכון על תוכנית שירות לחלק מצומצם ממכשירי iPad Air דור 3 היוצרו בתקופה בין מרץ 2019 לאוקטובר 2019 וקיימת בהן התקלה הבאה:
    המסך של האייפד מפסיק לעבוד ונהיה שחור.

    במידה ותקלה זו קיימת במכשירכם ניתן להגיע איתו לאחד מסניפי iDigital.
    המכשיר ישלח לבדיקת מעבדה רשמית ובמידה וימצא מתאים בבבדיקת המעבדה, יוחלף המכשיר.

    *הטיפול במכשירים אלה יעשה ע"י iDigital ללא עלות מצד הלקוח בתנאי שהמכשיר אכן עומד בתנאי התכנית כפי ש-Apple הגדירה אותם. על פי ההערכות מדובר במספר קטן של מכשירים.
    *במקרים של נזקים פיסיים או נזקי רטיבות למכשיר, לא ניתן יהיה לממש את הזכאות במסגרת התכנית ותיקון יהיה כרוך בתשלום.
    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 21.5.19

    מחשבי MacBook ו - MacBook Pro משנת 2015-2019 עם בעיות מקלדת


    על פי המידע שהגיע מ- Apple ייתכן כי באחוז נמוך ממחשבי ה-MacBook ו - MacBook Pro לקוחות יחוו את אחת מהתופעות הבאות:


    - מקשים ״דביקים״
    - מקש/ים שלא מתפקד/ים
    - מקשים שלחיצה עליהן גורמת לרצף הקלדה

    במידה ונתקלתם באחת מהתופעות הנ״ל ומחשבכם מופיע ברשימת הדגמים שלהלן, עליכם להגיע לסניפי הרשת לקבלת שרות תיקונים להחלפת המקלדת במסגרת התוכנית.
    זכאותם תקבע בודאות לאחר בדיקת המחשב.

    להלן רשימת דגמי המחשבים המשתתפים בתוכנית:
    (MacBook (Retina, 12-inch, Early 2015
    (MacBook (Retina, 12-inch, Early 2016
    (MacBook (Retina, 12-inch, 2017
    (MacBook Pro (13-inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (13-inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (13-inch, 2017, Four Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (15-inch, 2016
    (MacBook Pro (15-inch, 2017
    (MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018
    MacBook Pro (13-inch, Four Thunderbolt 3 Ports), 2018
    (MacBook Pro (15-inch, 2018
    MacBook Pro (13-inch, Four Thunderbolt 3 Ports), 2019
    (MacBook Pro (15-inch, 2019


    הערות:
    - אין כיסוי לתיקון במידה וישנם נזקי נוזלים ורטיבות או נזקים אחרים למקלדת.
    - לקוחות בעלי מחשבים מהסדרות הנ״ל אשר שילמו בעבר על החלפת פאנל עליון מוזמנים לפנות ישירות ל- Apple על מנת לקבל החזר.

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    21.5.19

    מחשבי Macbook Pro “13 שנת 2016 - תקלת מסך

    לקוחות  יקרים,

    ברצוננו לעדכן כי בהמשך להודעה של Apple מתאריך 22.5.19, ייתכן כי במספר מצומצם של מחשבי Macbook Pro "13 עלולה להתקיים תקלה בתאורה האחורית של המסך שהפסיקה לעבוד או שתגרום   להופעת ״כתמים״ בהירים בחלק התחתון של המסך.

    תקלה זו עלולה לקרות בדגמים הבאים:
    MacBook Pro, 13 inch. 2016, 4 thunderbolt, 3 ports
    MacBook Pro, 13 inch. 2016, 2 thunderbolt, 3 ports

    הערות:
    אם המכשיר שלכם זכאי לשירות במסגרת תנאי התוכנית יוחלף לו המסך.
    תכנית זו תקפה עד לתאריך 21.5.2021 או במשך 4 שנים מעת רכישת המחשב, האחרון מבין השניים.
    הזכאות להחלפת מסך במסגרת התכנית תיקבע לאחר בדיקת מעבדה.
    נזקים פיסיים למחשב ולמסך עלולים לבטל את הזכאות לשירות במסגרת התכנית או שידרשו תיקון נוסף.

     

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 20.04.19

    תכנית שירות ל- MacBook Pro 13-inch

    חברת Apple העולמית הוציאה עדכון כי יתכן שבאחוז נמוך ממחשבי ה-MacBook Pro ללא Touch Bar שיוצרו בתקופה בין אוקטובר 2016 לאוקטובר 2017 קיימת תקלה ברכיב שעשוי לגרום לסוללה להתנפח.

    להלן רשימת דגמי המחשבים המשתתפים בתוכנית:
    MacBook Pro 13-­inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports
    MacBook Pro 13-­inch, 2017, Two Thunderbolt 3 Ports

    במידה ותקלה זו קיימת במכשירכם:
    1. הכנסו לדף הרלוונטי באתר:
    https://support.apple.com/13inch-macbookpro-battery-replacement

    2. הקישו את המספר הסיריאלי של המכשיר על מנת לבדוק האם מכשיר זה יוצר בתאריכים הרלוונטיים והאם יש זכאות להחלפה.

    3. במידה ונמצא שמכשירכם עומד בתנאי התכנית ושאתם זכאים להחלפה, ניתן להגיע איתו לאחד מסניפי iDigital. המכשיר ישלח לבדיקת מעבדה רשמית ובמידה וימצא מתאים בבבדיקת המעבדה, יוחלף לו ללא עלות פאנל עליון (מקלדת) הכולל סוללה.

    *אם נמצא נזק כלשהו למחשב שמונע החלפת הסוללה, יהיה צורך לטפל בנזק טרם החלפת הסוללה. במקרה זה ייתכן והשירות יהיה כרוך בתשלום נוסף.
    **התכנית תקפה למשך 5 שנים מיום הרכישה

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    10.11.18

    מכשירי iPhone X

    לקוחות יקרים,

    ברצוננו לעדכן כי בהמשך להודעה של אפל מתאריך 10/11/18, קיימת אפשרות כי בחלק ממכשירי אייפון x עלולה להיות בעיית מגע הנגרמת מתקלה באחד הרכיבים הקשורים למסך.

    התופעות שמשתמשים עשויים לחוות:
     תצוגה שאינה מגיבה למגע או שפועלת באופן עצמאי.
    בהתאם להנחיות אפל, לקוחות שבמכשירם קיימת התקלה הנ״ל, זכאים להחליף את מסך מכשירם ללא עלות.

    לקוחות שרכשו את האייפון x שלהם באיידיגטל
    ומעוניינים לבדוק באם הם זכאים להחלפת מסך ללא עלות מוזמנים לגשת לאחד מסניפי איידיגיטל ולמסור את המכשיר לבדיקה.

    לקוחות אשר לא רכשו את מכשירם באיידיגיטל
    מוזמנים להפקיד את מכשירם בנקודות השירות שמפורטות בלינק המצ״ב- www.icongroup.co.il

    אם מכשירכם עומד בתנאי התוכנית וכבר תיקנתם אותו בתשלום
    תוכלו לבקש החזר מאפל. מכיוון שאפל אינה מאפשרת לגורמים מקומיים לאשר החזרים, עליכם לבקש את ההחזר ישירות מאפל באמצעות הלינק המצ״ב-
    Contact Apple about a refund

    * לפני מסירת המכשיר לתיקון יש לבצע גיבוי של המכשיר.
    ** מכשיר שניזוק מנוזלים או שטופל במעבדה שאינה מורשית לא יכלל בתוכנית הנ״ל.

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    31.8.18

    iPhone 8 שנמכר ב- 9/2017 ל- 3/2018 במדינות ספציפיות

    אפל עדכנה כי באחוז נמוך מאד של מכשירי אייפון 8 התגלה פגם ייצור בלוח הלוגי של המכשיר.
    לקוחות בעלי מכשירים פגומים עלולים לחוות איתחולים בלתי צפויים, מסכים קפואים או שאינם נדלקים.

    מדובר אך ורק במכשירים אשר נמכרו בין 9/2017 ל - 3/2018 באוסטרליה, סין, הונג קונג, הודו, יפן, מקאו, ניו זילנד וארה״ב.

    לנוחות הלקוחות, מצ״ב הלינק לאתר של אפל בו ניתן לבדוק עמידה בתנאי התוכנית על פי סיריאלי של המכשיר:www.apple.com/support/iphone-8-logic-board-replacement-program

    במסגרת התוכנית יטופלו רק מכשירים אשר יימצאו ככאלה העומדים בתנאיה (בלינק שלעיל).

    אלה שרכשו מכשירם במדינות המצויינות מעלה ואשר מכשירם עומד בתנאי התוכנית והינו ממודל הנתמך בארץ, יוכלו להינות מהחלפת המכשיר בחדש ובתנאי שמכשירם אינו נזוק ולא נפגע מנוזלים.
    התוכנית תקפה למשך 3 שנים ממועד רכישת המכשיר.

    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    10.11.18

    מחשבי Macbook Pro "13
    (ללא טאץ׳ בר) עם כונן SSD 128/256GB


    לקוחות יקרים,

    ברצוננו לעדכן כי בהמשך להודעה של אפל מתאריך 10/11/18, ייתכן כי במספר מצומצם של מחשבי Macbook Pro "13 (ללא טאץ׳ בר) עם כונן ssd 128/256GB קיימת תקלה אשר עלולה לגרום לאובדן מידע או לפגיעה בכונן.

    תקלה זו עלולה לקרות במחשבים שיוצרו ונמכרו בין יוני 2017 ליוני 2018 בלבד. אם המכשיר שלכם זכאי לשירות במסגרת תנאי התוכנית יוחלף לו הכונן התקול.
    ע״פ אפל צפי הגעת הכוננים התחליפיים הוא כשבוע מהיום ולכן מומלץ למסור את המחשב לתיקון החל מתאריך 18/11/18.

    כדי שתוכלו לדעת האם מכשירכם עומד בתנאי התכנית
    עליכם להצטייד במספר הסידורי של המכשיר ולבדוק בלינק המצ״ב-

    https://support.apple.com/13-inch-macbook-pro-solid-state-drive-service


    את המספר הסידורי תוכלו למצוא על גבי מדבקה שבגב המחשב או לבחור באייקון התפוח שבפינת המסך השמאלית העליונה, ללחוץ על  About this Mac- לאחר הלחיצה תופיע רשימה ובתוכה גם המספר הסידורי- Serial Number.

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple