עבור לדף מפת האתר
החשבון שלי הסל שלי

הודעות שירות Apple

  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 12.01.20


    כיסויים מטעינים

    על פי העדכון שהגיע מ- Apple לגבי כיסויים מטעינים ייתכן וכי במקרים מסויימים עלולים בעלי כיסויים מטעינים לאייפון XS, XS MAX ו- XR , לחוות מקרים בהם הכיסוי לא יטעין את האייפון או שיטעין לסירוגין (גם כשהכיסוי מחובר לחשמל).
    מדובר בכיסויים מטעינים לדגמים הנ״ל שיוצרו בין ינואר לאוקטובר 2019.
    במקרים שבהם בעלי הכיסויי יחווה את התופעות הנ״ל, Apple תחליף את הכיסוי ללא עלות במסגרת תכנית שירות Apple הרלוונטית.
    ההחלפה במסגרת תכנית זו תקפה לשנתיים מיום הרכישה והזכאות הסופית תיקבע לאחר בדיקת טכנאי במעבדה.
    במקרים של נזקים פיסיים או נזקי רטיבות לכיסוי המטעין, לא ניתן יהיה לממש את הזכאות.


    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.


     

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 15.10.19

     

    מכשירי iPhone 6 / 6s

    על פי העדכון שהגיע מ- Apple לגבי מכשירי אייפון 6s ו6s פלוס ישנם מקרים נדירים שהמכשירים עלולים לא להידלק בגלל כשל ברכיב פנימי.
    מדובר רק על מכשירים ספציפיים שיוצרו בתקופה שבין אוקטובר 2018 לאוגוסט 2019
    במקרים אלו אפל תבצע החלפה של המכשיר ללא עלות תחת תכנית שירות אפל כאשר הזכאות תיקבע לאחר בדיקת טכנאי במעבדה הראשית.
    תכנית השירות תקפה למשך שנתיים ממועד הרכישה.
    על מנת לבדוק באם המכשיר עשוי להיכלל בתכנית השירות יש לבצע בדיקה באתר של אפל ולהזין את המספר הסידורי בלינק המצ״ב-

    https://support.apple.com/iphone-6s-6s-plus-no-power-issues-program

    הערות-

    לקוחות שלא רכשו את המכשיר באיידיגיטל יכולים לשלוח את המכשיר למעבדה באמצעות סניפי הרשת תמורת דמי טיפול בסך 99 ש״ח שיוחזרו ללקוח באמצעות זיכוי (cash back) לשימוש עתידי.
    נזקים פיזיים ונזקי נוזלים עלולים לבטל את הזכאות לתכנית
    לפני מסירת המכשיר לבדיקה יש לבצע גיבוי ולבטל את Find My iPhone.

     

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.


     

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 4.9.19

     

    שעוני Apple Watch סדרה 3 ו-2

    על פי הנחיות Apple לגבי שעוני Apple Watch מסדרה 2 או 3 ייתכן וכי במקרים נדירים יתגלה סדק בחלק המעוגל של מסך השעון.
    במקרים אלו, אפל תבצע החלפה של השעון ללא עלות תחת תכנית אפל כאשר הזכאות להחלפה תיקבע רק לאחר בדיקת טכנאי במעבדה הראשית.
    תחילת מתן השירות במסגרת התכנית יחל בעוד כשלושה שבועות עם הגעת מלאי שעונים עבור ההחלפה במסגרת התכנית ולכן אין להגיע בשלב זה לסניפים.


    עם הגעת מלאי השעונים להחלפה תצא הודעה מסודרת.

     

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 23.6.19

     

    החלפת סוללה למחשבי "MacBook Pro 15

     

    חברת Apple עדכנה כי בחלק ממחשבי "MacBook Pro 15 שנרכשו בין ספטמבר 2015 לפברואר 2017 נתגלתה תקלה אשר עלולה לגרום להתחממות יתר של הסוללה.
    לכן, Apple מאפשרת החלפת סוללה לממחשבים אלו ללא עלות.


    לקוח המעוניין לבדוק אם מכשירו עומד בתנאי התכנית יכול לעשות זאת ע״י הקלדת המספר הסידורי של המכשיר בלינק המצ״ב-
    https://support.apple.com/15-inch-macbook-pro-battery-recall


    לקוחות שקנו את המחשב ב-iDigital יוכלו למוסרו בכל אחת מחנויות הרשת במהלך כל שעות פתיחת החנות.


    זכאות סופית להחלפת סוללה ללא עלות תיקבע לאחר בדיקת מעבדה ובהתאם לתנאים של אפל.

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.


     

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    עדכון: 23.5.19

    מחשבי MacBook ו - MacBook Pro משנת 2015-2019 עם בעיות מקלדת


    על פי המידע שהגיע מ- Apple ייתכן כי באחוז נמוך ממחשבי ה-MacBook ו - MacBook Pro לקוחות יחוו את אחת מהתופעות הבאות:


    - מקשים ״דביקים״
    - מקש/ים שלא מתפקד/ים
    - מקשים שלחיצה עליהן גורמת לרצף הקלדה

    במידה ונתקלתם באחת מהתופעות הנ״ל ומחשבכם מופיע ברשימת הדגמים שלהלן, עליכם להגיע לסניפי הרשת לקבלת שרות תיקונים להחלפת המקלדת במסגרת התוכנית.
    זכאותם תקבע בודאות לאחר בדיקת המחשב.

    להלן רשימת דגמי המחשבים המשתתפים בתוכנית:
    (MacBook (Retina, 12-inch, Early 2015
    (MacBook (Retina, 12-inch, Early 2016
    (MacBook (Retina, 12-inch, 2017
    (MacBook Pro (13-inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (13-inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (13-inch, 2017, Four Thunderbolt 3 Ports
    (MacBook Pro (15-inch, 2016
    (MacBook Pro (15-inch, 2017
    (MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018
    MacBook Pro (13-inch, Four Thunderbolt 3 Ports), 2018
    (MacBook Pro (15-inch, 2018
    MacBook Pro (13-inch, Four Thunderbolt 3 Ports), 2019
    (MacBook Pro (15-inch, 2019


    הערות:
    - אין כיסוי לתיקון במידה וישנם נזקי נוזלים ורטיבות או נזקים אחרים למקלדת.
    - לקוחות בעלי מחשבים מהסדרות הנ״ל אשר שילמו בעבר על החלפת פאנל עליון מוזמנים לפנות ישירות ל- Apple על מנת לקבל החזר.

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    23.5.19

    מחשבי Macbook Pro “13 שנת 2016 - תקלת מסך

    לקוחות  יקרים,

    ברצוננו לעדכן כי בהמשך להודעה של Apple מתאריך 22.5.19, ייתכן כי במספר מצומצם של מחשבי Macbook Pro "13 עלולה להתקיים תקלה בתאורה האחורית של המסך שהפסיקה לעבוד או שתגרום   להופעת ״כתמים״ בהירים בחלק התחתון של המסך.

    תקלה זו עלולה לקרות בדגמים הבאים:
    MacBook Pro, 13 inch. 2016, 4 thunderbolt, 3 ports
    MacBook Pro, 13 inch. 2016, 2 thunderbolt, 3 ports

    הערות:
    אם המכשיר שלכם זכאי לשירות במסגרת תנאי התוכנית יוחלף לו המסך.
    תכנית זו תקפה עד לתאריך 21.5.2021 או במשך 4 שנים מעת רכישת המחשב, האחרון מבין השניים.
    הזכאות להחלפת מסך במסגרת התכנית תיקבע לאחר בדיקת מעבדה.
    נזקים פיסיים למחשב ולמסך עלולים לבטל את הזכאות לשירות במסגרת התכנית או שידרשו תיקון נוסף.

     

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    1.1.19

    החלפת סוללות מקוריות של Apple ל- iPhone

    לקוחות יקרים,

    בהתאם להנחיות Apple העולמית,
    הסתיים שירות החלפת סוללות מקוריות לאייפונים בעלות מוזלת.

    מהיום רשת iDigital חוזרת למחירים ונהלי השירות הרגילים לגבי החלפת סוללות.

    *לקוחות iDigital - זכאים להחלפת סוללה מקורית עד שנתיים מיום הרכישה בתשלום- לפי המחירון החדש.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    10.11.18

    מכשירי iPhone X

    לקוחות יקרים,

    ברצוננו לעדכן כי בהמשך להודעה של אפל מתאריך 10/11/18, קיימת אפשרות כי בחלק ממכשירי אייפון x עלולה להיות בעיית מגע הנגרמת מתקלה באחד הרכיבים הקשורים למסך.

    התופעות שמשתמשים עשויים לחוות:
     תצוגה שאינה מגיבה למגע או שפועלת באופן עצמאי.
    בהתאם להנחיות אפל, לקוחות שבמכשירם קיימת התקלה הנ״ל, זכאים להחליף את מסך מכשירם ללא עלות.

    לקוחות שרכשו את האייפון x שלהם באיידיגטל
    ומעוניינים לבדוק באם הם זכאים להחלפת מסך ללא עלות מוזמנים לגשת לאחד מסניפי איידיגיטל ולמסור את המכשיר לבדיקה.

    לקוחות אשר לא רכשו את מכשירם באיידיגיטל
    מוזמנים להפקיד את מכשירם בנקודות השירות שמפורטות בלינק המצ״ב- www.icongroup.co.il

    אם מכשירכם עומד בתנאי התוכנית וכבר תיקנתם אותו בתשלום
    תוכלו לבקש החזר מאפל. מכיוון שאפל אינה מאפשרת לגורמים מקומיים לאשר החזרים, עליכם לבקש את ההחזר ישירות מאפל באמצעות הלינק המצ״ב-
    Contact Apple about a refund

    * לפני מסירת המכשיר לתיקון יש לבצע גיבוי של המכשיר.
    ** מכשיר שניזוק מנוזלים או שטופל במעבדה שאינה מורשית לא יכלל בתוכנית הנ״ל.

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    10.11.18

    מחשבי Macbook Pro "13
    (ללא טאץ׳ בר) עם כונן SSD 128/256GB


    לקוחות יקרים,

    ברצוננו לעדכן כי בהמשך להודעה של אפל מתאריך 10/11/18, ייתכן כי במספר מצומצם של מחשבי Macbook Pro "13 (ללא טאץ׳ בר) עם כונן ssd 128/256GB קיימת תקלה אשר עלולה לגרום לאובדן מידע או לפגיעה בכונן.

    תקלה זו עלולה לקרות במחשבים שיוצרו ונמכרו בין יוני 2017 ליוני 2018 בלבד. אם המכשיר שלכם זכאי לשירות במסגרת תנאי התוכנית יוחלף לו הכונן התקול.
    ע״פ אפל צפי הגעת הכוננים התחליפיים הוא כשבוע מהיום ולכן מומלץ למסור את המחשב לתיקון החל מתאריך 18/11/18.

    כדי שתוכלו לדעת האם מכשירכם עומד בתנאי התכנית
    עליכם להצטייד במספר הסידורי של המכשיר ולבדוק בלינק המצ״ב-

    https://support.apple.com/13-inch-macbook-pro-solid-state-drive-service


    את המספר הסידורי תוכלו למצוא על גבי מדבקה שבגב המחשב או לבחור באייקון התפוח שבפינת המסך השמאלית העליונה, ללחוץ על  About this Mac- לאחר הלחיצה תופיע רשימה ובתוכה גם המספר הסידורי- Serial Number.

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    31.8.18

    iPhone 8 שנמכר ב- 9/2017 ל- 3/2018 במדינות ספציפיות

    אפל עדכנה כי באחוז נמוך מאד של מכשירי אייפון 8 התגלה פגם ייצור בלוח הלוגי של המכשיר.
    לקוחות בעלי מכשירים פגומים עלולים לחוות איתחולים בלתי צפויים, מסכים קפואים או שאינם נדלקים.

    מדובר אך ורק במכשירים אשר נמכרו בין 9/2017 ל - 3/2018 באוסטרליה, סין, הונג קונג, הודו, יפן, מקאו, ניו זילנד וארה״ב.

    לנוחות הלקוחות, מצ״ב הלינק לאתר של אפל בו ניתן לבדוק עמידה בתנאי התוכנית על פי סיריאלי של המכשיר:www.apple.com/support/iphone-8-logic-board-replacement-program

    במסגרת התוכנית יטופלו רק מכשירים אשר יימצאו ככאלה העומדים בתנאיה (בלינק שלעיל).

    אלה שרכשו מכשירם במדינות המצויינות מעלה ואשר מכשירם עומד בתנאי התוכנית והינו ממודל הנתמך בארץ, יוכלו להינות מהחלפת המכשיר בחדש ובתנאי שמכשירם אינו נזוק ולא נפגע מנוזלים.
    התוכנית תקפה למשך 3 שנים ממועד רכישת המכשיר.

    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple
  • הודעת שירות Apple

    שעוני Apple Watch סדרה 1 ו-2

    על פי הנחיות Apple לגבי שעוני Apple Watch Series 2 שלא נדלקים, יש לבצע בדיקת טעינה בת 15 דקות בחנות. במידה והשעון לא נדלק לאחר טעינה זו ולאחר אימות המספר הסידורי במערכות אפל תתאפשר החלפת השעון, בכפוף למלאי. נוהל זה תקף לשעונים סדרה 2, ממספרים סיריאליים ספציפיים ותוך 3 שנים ממועד הרכישה

    על פי הנחיות אפל לגבי Apple Watch Series 1 עם סוללות ״מתנפחות״, יש למסור את השעון לבדיקה ותתאפשר החלפת תוך 3 שנים ממועד הרכישה ולאחר קבלת אישור של אפל ובכפוף למלאי.

     

    השירות בסניפי iDigital ניתן ללקוחות iDigital בלבד.
    לקוחות שרכשו את המוצר במקום אחר יוכלו למסור את המכשיר 
    בנקודות השירות של המעבדה בלבד.

    הודעת שירות Apple