יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

שאלות נפוצות

תמיכה ותפעול

  • שכחתי את ה-Apple ID שלי, מה לעשות?

    קרא עודסגור
  • כיצד להוריד iTunes למחשב?

    סנכרון עם iTunes מעתיק מידע מהמחשב שלך ל-iPhone ולהיפך. ניתן לבצע את הסנכרון על-ידי חיבור ה-iPhone למחשב, או להגדיר את iTunes לסנכרון אלחוטי דרך אינטרנט אלחוטי. להורדת התוכנה לחץ כאן
    קרא עודסגור
  • כיצד לבצע גיבוי?

    ניתן להשתמש ב-iCloud או ב-iTunes לגיבוי אוטומטי של ה-iPhone. אם תבחר/י לגבות באמצעות iCloud, לא תוכל/י להשתמש גם ב-iTunes לגיבוי אוטומטי אל המחשב, אך תוכל/י להשתמש ב-iTunes לגיבוי ידני אל המחשב. הגיבוי של iCloud ל-iPhone מתבצע מדי יום באמצעות אינטרנט אלחוטי, כאשר ה-iPhone מחובר למקור חשמל ונעול. התאריך והשעה שבהם בוצע הגיבוי האחרון מוצגים בחלקו התחתון של המסך ״גיבוי״.
    iCloud מגבה:
    תוכן שרכשת, לרבות מוסיקה, סרטים, תכניות טלוויזיה, יישומים וספרים
    תמונות וסרטים שצולמו ב-iPhone (אם הינך משתמש/ת בגרסת הבטא של ״ספריית התמונות ב-iCloud״, התמונות והסרטים שלך כבר מאוחסנים ב-iCloud, לכן הם לא יהוו גם חלק מגיבוי של iCloud)
    הגדרות iPhone
    נתוני יישומים
    מסך ה״בית״, תיקיות ופריסה של יישומים
    הודעות (iMessage,‏ SMS ו-MMS)
    צלצולים
    הערה: תוכן שנרכש אינו מגובה בכל האזורים.
    הפעל/י גיבויי iCloud.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud והיכנס/י עם ה-Apple ID והסיסמה שלך, אם הדבר נדרש. עבור/י אל ״גיבוי״ ולאחר מכן הפעל/י את ״גיבוי iCloud״. על-מנת להפעיל גיבויים ב-iTunes במחשב, עבור/י אל ״קובץ״ > ״מכשירים״ > ״גיבוי״.
    בצע/י גיבוי מיידי.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״גיבוי״ ולאחר מכן הקש/י על ״גבה כעת״.
    הצפנת גיבויים: הגיבויים של iCloud מוצפנים באופן אוטומטי כדי שהנתונים שלך יהיו מוגנים מפני גישה בלתי מורשית, הן במהלך העברת הנתונים למכשירים שלך והן כאשר הנתונים מאוחסנים ב-iCloud. אם הינך משתמש/ת ב-iTunes לצורך גיבויים, בחר/י ״הצפן את גיבוי ה-iPhone״ בחלונית ״סיכום״ של iTunes.
    נהל/י את הגיבויים שלך.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud. ניתן לנהל את הבחירה ביישומים שיגובו ב-iCloud על-ידי הקשה להוספתם לגיבוי ולהסרתם ממנו. עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״אחסון״> ״נהל/י שטח אחסון״ על-מנת להסיר גיבויים קיימים ולנהל את iCloud Drive או את ״מסמכים ונתונים״. ב-iTunes, הסר/י גיבויים ב״העדפות iTunes״.
    הצג/י את המכשירים המגובים.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״אחסון״ > ״נהל/י שטח אחסון״.
    הפסקת גיבויי iCloud: עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״גיבוי״ ולאחר מכן בטל/י את ״גיבוי iCloud״.
    מוסיקה שלא נרכשה ב-iTunes אינה מגובה ב-iCloud. השתמש/י ב-iTunes לגיבוי ושחזור של תוכן זה.
    חשוב: גיבויים עבור מוסיקה, סרטים או תכניות טלוויזיה שנרכשו אינם זמינים בכל המדינות. ייתכן שתוכן שנרכש בעבר לא ישוחזר אם הוא כבר אינו קיים ב-iTunes Store‏, ב-App Store או ב-iBooks Store.
    תוכן שרכשת, כמו גם תוכן של ״שיתוף תמונות ב-iCloud״, אינו נלקח בחשבון בחישוב כמות שטח האחסון הפנוי שלך ב-iCloud שנפחו 5 ג׳״ב.
    למידע נוסף בנושא גיבוי ה-iPhone, לחץ כאן.
    קרא עודסגור
  • ה-iPhone לא מגיב, מה עליי לעשות?

    אם דבר מה אינו פועל כשורה, נסה/י להפעיל מחדש את ה-iPhone, לסיים מיידית יישום או לאפס את ה-iPhone.
    הפעלה של ה-iPhone מחדש: החזק/י את הכפתור ״שינה/התעוררות״ לחוץ עד להופעת המחוון. החלק/י אצבע על-פני המחוון על-מנת לכבות את ה-iPhone. על-מנת להפעיל שוב את ה-iPhone, החזק/י את הכפתור ״שינה/התעוררות״ עד להופעת הסמל של Apple.
    סיום מיידי של יישום: ממסך הבית, הקש/י פעמיים על הכפתור ״בית״ והחלק/י כלפי מעלה במסך היישומים.
    אם אינך מצליח/ה לכבות את ה-iPhone או אם הבעיה נמשכת, יתכן שיהיה עליך לאפס את ה-iPhone. בצע/י פעולה זו רק כאשר לא ניתן להפעיל מחדש את ה-iPhone.
    איפוס ה-iPhone: החזק/י את כפתור ״שינה/התעוררות״ ואת כפתור ה״בית״ לחוצים בו-זמנית למשך 10 שניות לפחות עד להופעת הסמל של Apple.
    ניתן לאפס את הגדרות הרשת, את מילון המקלדת, את הפריסה של מסך הבית ואת הגדרות המיקום והפרטיות. ניתן גם למחוק את כל התוכן וההגדרות.
    קרא עודסגור
  • איך לשחזר מידע מגיבוי ב- iPhone?

    ניתן להשתמש ב-iCloud או ב-iTunes לשחזור ה-iPhone מגיבוי.
    שחזור מגיבוי של iCloud: אפס/י את ה-iPhone כדי למחוק את כל התוכן וההגדרות, בחר/י באפשרות ״שחזר מגיבוי״ ולאחר מכן התחבר/י ל-iCloud ב״מדריך ההגדרות״.
    שחזור מגיבוי iTunes: חבר/י את ה-iPhone למחשב שאיתו הינך מסנכרן/ת בדרך-כלל, בחר/י ב-iPhone בחלון של iTunes ולחץ/י על ״שחזר״ בחלונית ״סיכום״.
    לאחר שחזור התוכנה של ה-iPhone, ניתן להגדיר אותו כ-iPhone חדש, או לשחזר את המוסיקה, סרטי הווידאו, נתוני היישומים ושאר התוכן שלך מגיבוי.
    לקבלת מידע נוסף בנושא שחזור תוכנת ה-iPhone, לחץ כאן
    קרא עודסגור
  • מהו כרטיס ה-SIM המתאים ל-iPhone 6?

    כרטיס ה-SIM המתאים ל-iPhone 6 ול-iPhone 6 Plus הינו Nano SIM.
    למידע נוסף על מכשיר iPhone 6 ו-6 Plus לחץ כאן.
    קרא עודסגור
  • האם אוכל להשתמש ב-iPhone שלי בחו"ל?

    מכשירי ה-iPhone הנמכרים ב-iDigital נמכרים עם מפרט SIM Free. יחד עם זאת בטרם הנסיעה לחו"ל מומלץ להיוועץ עם חברת הסלולאר באם ה-SIM שברשותכם ייתמך במדינה אליה אתם טסים.
    קרא עודסגור
  • האם יש צורך בטעינה ראשונית של ה-iPhone?

    מכשיר ה-iPhone מגיע עם סוללה טעונה בחלקה וניתן להשתמש בו מרגע פתיחת האריזה, ללא צורך בהטענה ראשונית.
    קרא עודסגור
  • כיצד מגדירים מייל על גבי מכשיר ה-iPhone?

    iPhone פועל עם Microsoft Exchange ורבים מספקי השירות הנפוצים ביותר המספקים שירותי דואר, אנשי קשר ולוחות שנה המבוססים על האינטרנט.

    הגדרת חשבון: עבור/י אל ״הגדרות״ > ״דואר, אנשי קשר, לוחות שנה״ > ״הוסף/י חשבון״.

    קרא עודסגור
  • מהו דגם מכשיר ה-iPhone הנמכר ב-iDigital?

    דגם מכשיר ה-iPhone 6 הנמכר ב-iDigital הינו A1586  ברשת GSM.
    דגם מכשיר ה-iPhone 6 Plus הנמכר ב-iDigital הינו A1524 ברשת GSM.
    למידע נוסף על תמיכה ברשתות סלולאריות ו-LTE לחץ כאן
    קרא עודסגור
  • האם ניתן להעביר את התכנים מהאייפון הישן שלי לחדש ?

    ניתן להעביר תכנים ואנו ממליצים לעשות זאת באמצעות ה- iCloud.
    כמו כן iDigital מעניקה שירות העברת אנשי קשר למכשיר החדש בעת הרכישה בחנויות הרשת.
    קרא עודסגור

אחריות ושירותים מורחבים

  • מה כוללת תוכנית הרחבת האחריות iDigital Care Plus Gold?

    תוכנית הרחבת האחריות לשנה כוללת:
    -שירות תיקוני חומרה, שבר מסך, נזקים / “דנטים” וכו’.
    מכסה עד 2 תיקוני החלפת תצוגה (מסך) בתקופת התוכנית.
    התחייבות לתיקון של עד 3 ימי עסקים.
    מכשיר חלופי מדגם iPhone 4/4s למשך כל תקופת התיקון.
    לפרטים נוספים לחץ כאן
    קרא עודסגור
  • מה העלות של תוכנית הרחבת אחריות ללא השתתפות עצמית, iDigital Care Plus Gold?

    העלות עבור רכישת תוכנית הרחבת אחריות ללא השתתפות עצמית, iDigital Care Plus Gold הינה:
    ₪429 ש״ח עבור הרחבת אחריות ל-iPhone 6
    ₪489 ש״ח עבור הרחבת אחריות ל-iPhone 6 Plus
    לפרטים נוספים לחץ כאן
    קרא עודסגור
  • האם בעת תיקון קיימת עלות נוספת? (השתתפות עצמית)

    תכנית הרחבת אחריות iDigital Care Plus Gold הינה תכנית הרחבת אחריות ללא השתתפות עצמית עבור תיקונים ושני תיקוני החלפת מסך בשנה בעת מימוש התוכנית לא תדרש לתשלום נוסף (בכפוף לתנאי התוכנית)
    קרא עודסגור
  • האם iDigital מעניקה אחריות למכשירי הiPhone ?

    כן. אחריות יצרן ניתנת במסגרת הרכישה.
    קרא עודסגור
  • רכשתי את הiPhone החדש שלי בחו”ל, האם ניתן להגיע ל-iDigital לטיפול במסגרת אחריות ?

    מדיניות Apple בנוגע לאחריות אייפונים קובעת שאין אחריות בינלאומית
    על המכשירים. המשמעות היא שניתן לקבל אחריות רק במדינה בה
    רכש האייפון. iDigital מעניקה אחריות יצרן למכשירים שנרכשו מ-iDigital ומשווקיה המורשים בלבד.
    קרא עודסגור
  • האם ניתן להרחיב את אחריות היצרן?

    קרא עודסגור
  • האם יש לכם שירות תיקוני שבר?

    כן. iDigital  מציעה שירות תיקונים למכשירים מחוץ לאחריות יצרן.
    התיקונים מבוצעים במעבדה מקצועית מבית iDigital, בפריסה ארצית, העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מתחייבים לשירות מקצועי ואמין.
    ניתן למסור את המכשיר לתיקון בכל אחת מחנויות רשת iDigital ברחבי הארץ.
    עם מסירת המכשיר הוא יישלח למעבדה ויוחזר לחנות בה נמסר עד 3 ימי עסקים מיום המסירה.
    השירות כולל אחריות תיקון לתקופה של 3 חודשים.
    ניתן לקבל iPhone חלופי לתקופת התיקון.
    לנו ב- iDigital חשוב להעניק לך את חוית השירות הטובה ביותר. במידה ועלות התיקון תעלה על 490 ש"ח ניצור עמך קשר לאישור עלות התיקון.
    עלות התיקון הסופית תקבע לאחר בדיקת טכנאי במעבדה.
    במקרים של אי כדאיות תיקון, צוות השירות שלנו יצור עמך קשר ויעדכנך טלפונית.
    קרא עודסגור
  • כיצד ניתן לממש את האחריות על המכשיר?

    אנו ממליצים להגיע עם המכשיר לאחת מחנויות הרשת למסירתו לבדיקת מעבדה. שימו לב! מומלץ לבצע גיבוי טרם מסירת המכשיר לבדיקה!
    קרא עודסגור

חבילות שיחה וגלישה ואקטיבציה

  • האם ניתן לרכוש חבילות שיחה וגלישה ב-iDigital?

    רשת חנויות iDigital מציעה מגוון רחב של חבילות שיחה וגלישה לרכישה ממגוון חברות תקשורת מובילות.
    קרא עודסגור
  • עם אילו חברות סלולאר אתם עובדים ?

    אידיגטל עובדת בשיתוף עם חברות הסלולאר המובילות בישראל
    קרא עודסגור
  • כמה זמן לוקח עד שהמכשיר פועל וניתן לשימוש לאחר רכישת ה-SIM?

    אקטיבציית המכשיר נעשית כבר בחנות ישירות מול חברות הסלולר השונות
    קרא עודסגור

מחירים ותשלומים

  • מה מדיניות התשלומים לרכישת מכשירי iPhone ?

    ניתן לרכוש iPhone 6 ו- iPhone 6 Plus עד 6 תשלומים ללא ריבית כמו כן, ניתן לרכוש במגוון תוכניות תשלומים אטרקטיביות של 12, 24 ו- 36 תשלומים
    קרא עודסגור
  • מה המחיר באילת ?

    המחירים באילת נקבעים על בסיס מחירון החנות באילת ואינם כוללים מע״מ.
    בעמוד מוצר ניתן לראות מחיר באילת לכל אחד ממוצרי iDigital
    קרא עודסגור

מלאי ונושאים כלליים

  • האם הארנק האלקטרוני יהיה פעיל בארץ ומתי?

    לעת עתה השירות אינו זמין בישראל. אין לנו מידע נוסף בנוגע להפעלתו של הארנק הסלולרי בישראל
    קרא עודסגור
  • אילו דגמים יש לכם במלאי / האם יש לכם דגם… / האם ניתן לשמור בחנות מכשיר עבורי?

    עקב הביקוש העולמי העצום למכשירי האייפו 6 והאייפון 6+ , מלאי כל הדגמים נזיל. לפיכך, אין באפשרותינו לספק מידע אודות המצאות דגמים מסויימים בחנויות.
    במקרים בהם דגם מבוקש חסר במלאי החנות, ניתן לבצע הזמנה מוקדמת עבורו.
    קרא עודסגור
  • האם הנכם מציעים הזמנה מוקדמת באם המוצר אינו במלאי ?

    אנו אכן מציעים הזמנה מוקדמת למכשיר במיוחד עבורך.
    את ההזמנה המוקדמת ניתן לבצע בכל אחת מחנויות הרשת ובאתר החברה.
    זמני האספקה לכלל דגמי ה iPhone החדשים הינם 30 ימי עסקים.
    קרא עודסגור