יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

אחריות יצרן

לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן

 

לקוחות  iDigital*:אתם מוזמנים לקבל שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות היצרן בכל אחת מחנויות הרשת. נציגי השירות הטכני, שהוסמכו על ידי Apple, ישמחו לעמוד לשירותכם ולטפל במכשירכם מיד עם הגעתכם.

 

לקוחות iCon**:ניתן למסור את המכשיר באחת מ-8 חנויות הרשת: רמת אביב, דיזינגוף ת"א, חיפה, באר שבע, מלחה ירושלים, ביג אילת, קריון ונצרת.שימו לב, השירות הניתן הוא שירות מסירה בלבד ואינו כולל תמיכה טכנית בסניף.

 

לקוחות שרכשו אצל יבואנים אחרים/ בחו״ל:מסירת המכשיר אפשרית ב-2 חנויות הרשת: רמת אביב ודיזנגוף ת"א. שירות זה כולל מסירה בלבד ואינו כולל תמיכה טכנית בסניף.

 

* לקוחות שרכשו את המכשיר ב-iDigital ומעוניינים למסור את המכשיר לתיקון

**לקוחות שרכשו את המכשיר אצל היבואן המורשה- iCon- מומלץ לבדוק את המידע באתר iCon או בחנות שבה נרכש המכשיר.


לתנאי אחריות היצרן המלאים
לחצו כאן

רוצים לבדוק האם מכשירכם מכוסה באחריות יצרן?
לבדיקה באתר של Apple


מסרתם מכשיר לתיקון?
לנוחיותכם תוכלו לבדוק את סטטוס הטיפול במכשיר באתר.

שים לב!
לפני הגעתך לקבלת שירות/ מסירת מכשיר לתיקון.


1. כחלק מתהליך הבדיקה והטיפול במכשיר יתכן ויידרש ביצוע שחזור להגדרות היצרן. לפיכך, יש לבצע גיבוי למידע שלך. אין אנו אחראים לאבדן מידע מכל סוג שהוא.
2. בעת בדיקת המכשיר יבוצע עדכון גרסא לגרסא העדכנית של מערכת ההפעלה.

שימו לב! לאחר עדכון הגרסא, לא ניתן לשחזר גרסא ישנה.