עבור לדף מפת האתר

יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

שירותי מעבדה

זקוקים לתמיכה ושירות תיקונים?

תמיכה ושירות טלפוני

iDigital שמחה להעמיד לרשותך מענה טלפוני מקצועי ע"י צוות טכני מיומן אשר ישמח לשרתך ולסייע בפתרון התקלה.
הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בימים א'-ה' בין השעות 09:00 – 17:00 במס' טלפון: 03-900-53-55

בחרת למסור את המכשיר לידינו?

שירות ותמיכה למחשבים

בחנויות רמת אביב, דיזינגוף, חיפה ובאר שבע תוכל להינות מתמיכה טכנית של צוות מומחים (Expert).

צוות Expert ,הינם נציגי ייעוץ ותמיכה מקצועיים מוסמכי Apple אשר ישמחו להעניק לך שירות ייעוץ אישי להעמקת ידע ותמיכה טכנית במוצרי Apple.
הצוות יבצע סדרת בדיקות בהתאם להנחיות היצרן, לאימות התקלה ופתרונה. במקרה של תקלות חומרה מורכבות ישונע המחשב ללא תשלום על ידינו למעבדה הראשית של החברה, שהינה מעבדת המחשבים המוסמכת היחידה בארץ מטעם היצרן Apple. שירות Expert הינו הטבה ייחודית ללקוחות iDigital ומותנה בקביעת פגישה אישית באתר.

ביתר חנויות הרשת , המשמשות נקודות מסירה למחשבים, תוכל למסור את מחשבך ואנו נשמח לשנע אותו עבורך ישירות למעבדה הראשית של החברה.

שירות ותמיכה למכשירי iPhone / iPad/ iPod ואביזרי Apple

לשירות במסגרת אחריות יצרן

לקבלת שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות יצרן, הנך מוזמן לכל אחת מחנויות רשת iDigital.
נציגי השרות הטכני, אשר הוסמכו מטעם היצרן, ישמחו לסייע לך מיד עם הגעתך.

לשירות תיקונים מחוץ לאחריות למכשירי iPhone / iPad

הנך מוזמן למסור מכשירך לתיקון בכל אחת מחנויות הרשת.

מכשירך יועבר על ידינו לתיקון במעבדה העומדת בסטנדרט איכות ומקצועיות מהגבוהים בארץ.

המלצות הצוות טרם הגעתך לקבלת שירות / מסירת מכשיר לתיקון:

לתשומת לבך!

כחלק מתהליך הבדיקה והטיפול במכשיר יתכן ויידרש ביצוע שחזור להגדרות היצרן. לפיכך, יש לבצע גיבוי למידע שלך. אין אנו אחראים לאבדן מידע מכל סוג שהוא.

איזה ציוד עליך להביא עמך?

לקבלת שירות על מחשב, אנא הבא עמך:


חשבונית רכישה (מומלץ) ,את המחשב, ספק כח, סוללה ,אביזרים נלווים ומדיות מקוריות של מערכת ההפעלה אשר מגיעות עם המחשב.

באם מותקן על המחשב Windows או תוכנת פרללס – חשוב לצרף את הMedia המקורית של התוכנות + סיסמאות + רישיונות.

במקרה של תקלת צורב- יש לצרף את ה Media ה"תקולה" לצורך בדיקה.

כמו כן, יש להגיע עם שם משתמש של המחשב + סיסמא.

לקבלת שירות על iPhone / iPad / iPod אנא הבא עמך:


חשבונית רכישה, כבל USB, ספק כח במידה ונמצא ברשותך ואת האוזניות.

לנוחיותך, שירות בדיקת "סטטוס קריאה" באתר.