יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

מה עושים אם ה-iPhone נאבד או נגנב?

הפעולות הבאות עשויות לסייע לכם למצוא אותם ולהגן על המידע שלכם!

 

אם איבדתם את ה-iPhone, iPad או iPod touch

או שאתם סבורים שהם נגנבו,

 


 

אם "מצא את ה-iPhone שלי" מופעל, תוכלו להשתמש באפליקציה כדי למצוא את המכשיר.

 

 

 

 

אם "מצא את ה-iPhone שלי" מופעל במכשיר האבוד
 

תוכלו להשתמש ב-"מצא את ה-iPhone שלי" כדי למצוא את המכשיר שלכם ולבצע פעולות נוספות כדי למצוא את המכשיר ולאבטח את המידע שלכם.

אם "מצא את ה-iPhone שלי" מופעל במכשיר האבוד
תוכלו להשתמש ב-"מצא את ה-iPhone שלי" כדי למצוא את המכשיר שלכם ולבצע פעולות נוספות כדי למצוא את המכשיר ולאבטח את המידע שלכם.

1. היכנסו לאתר icloud.com/find במחשב או השתמשו ב-Find my iPhone App ב-iPhone, iPad או iPod touch אחר.

2. מצאו את המכשיר. הפעילו את "מצא את ה-iPhone שלי" ובחרו במכשיר כדי למצוא את מיקומו על המפה. אם המכשיר נמצא בקרבת מקום, אתם יכולים לגרום לו להשמיע אות כדי לעזור לכם או למישהו אחר בקרבת מקום למצוא אותו.

3. הפעילו את "מצב אובדן". שימוש במצב זה יאפשר לכם לנעול את המכשיר מרחוק בעזרת סיסמה, להציג הודעה ייחודית על המסך הנעול של המכשיר האבוד, שכוללת את מס' הסלולרי שלכם ולעקוב אחר מיקומו של המכשיר. אם הוספתם אמצעי תשלום כגון כרטיס אשראי, כרטיס תשלום מיידי לאפליקציית Apple Pay, היכולת לשלם תוך שימוש באפליקציה Apple Pay במכשיר תוקפא אם העברתם את המכשיר ל-"מצב אובדן".

 

4. דווחו על המכשיר האבוד/ גנוב למשטרה. ייתכן שהמשטרה תבקש את המס' הסידורי של המכשיר. מצאו את רישום המס' הסידורי.



5. מחקו את המכשיר. כדי למנוע מאחרים גישה לנתונים במכשיר האבוד שלכם, תוכלו למחוק את הנתונים מרחוק. כשמוחקים את הנתונים במכשיר, כל המידע (כולל כרטיסי אשראי, כרטיסי תשלום מיידי באפליקצית Apple Pay)
יימחק מהמכשיר ולא תוכלו למצוא אותו בעזרת האפליקציה "מצא את ה-iPhone שלי". אחרי מחיקת כל הנתונים, לא תוכלו לעקוב אחריו.
אם אתם מסירים את המכשיר מהחשבון שלכם אחרי מחיקת הנתונים, "נעילת ההפעלה" תכובה. הדבר יאפשר לאחרים להפעיל ולהשתמש במכשיר שלכם.


 

 6.דווחו על המכשיר האבוד/גנוב לספק הרשת שלכם כדי שיוכלו לבטל את החשבון ולמנוע הפעלת שיחות, טקסט או שימוש בנתונים. יתכן שהמכשיר שלכם מכוסה בתוכנית ההגנה של ספק השירות.




* אם אתם משתמשים ב"שיתוף משפחתי", כל אחד מבני המשפחה יוכל לסייע למצוא את המכשיר של בן משפחה אחר. בקשו מבן המשפחה להיכנס
ל-iCloud בעזרת ה-Apple ID שלו וכך תוכלו לאתר כל מכשיר שמקושר לאותו חשבון "שיתוף משפחתי".

 

*הפעולות המתוארות במדריך זה מתייחסות גם ל-iPad ו-iPod Touch.

 

 

 

אם המכשיר כבוי או מנותק מהרשת

אם המכשיר האבוד כבוי או מנותק תוכלו בכל זאת להפעיל את "מצב אובדן, נעל או פירמוט מרחוק". הפעולות האלו תתבצענה בפעם הבאה שהמכשיר יתחבר לרשת. אם הסרתם את המכשיר מהחשבון שלכם בזמן שהיה כבוי, כל פעולה הממתינה להתחברות המכשיר תבוטל.
 
 

כיבוי או ביטול "מצב אובדן"

 
ניתן לכבות את "מצב אובדן" ע"י הזנת הסיסמה במכשיר שלכם. כמו כן ניתן לכבות את "מצב אובדן" דרך iCloud.com או מהאפליקציה Find My iPhone.
 
 

אם האפליקציה Find My iPhone לא הופעלה במכשיר האבוד.

 
אם לא הפעלתם את האפליקציה לפני שהמכשיר אבד או נגנב, לא תוכלו להשתמש בה כדי לאתר את המכשיר שלכם. עם זאת, תוכלו לבצע את הפעולות הבאות כדי להגן על הנתונים שלכם.
 
1. שנו את הסיסמה ב-Apple ID. שינוי הסיסמה ימנע מזרים גישה לנתונים ב-iCloud או שימוש בשירותים אחרים (כגון iMessage או iTunes) באמצעות המכשיר האבוד שלכם.
2. שנו את הסיסמאות בחשבונות האינטרנט האחרים שלכם, כולל חשבון הדוא"ל, Facebook או Twitter
3. דווחו על המכשיר האבוד/גנוב למשטרה. ייתכן שהמשטרה תבקש את המס' הסידורי של המכשיר. מצאו את רישום המס' הסידורי.
4. דווחו על המכשיר האבוד/גנוב לספק הרשת שלכם כדי שיוכלו לבטל את החשבון ולמנוע הפעלת שיחות, טקסט או שימוש בנתונים.
 
 
 
* הפעולות המתוארות במדריך זה מתייחסות גם ל-iPad ו-iPod Touch.