לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן

לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן

לקבלת שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות יצרן, הנך מוזמן לכל אחת מחנויות הרשת. נציגי השרות הטכני, אשר הוסמכו מטעם היצרן, ישמחו לסייע לך מיד עם הגעתך.
 
 
לנוחיותך, שירות בדיקת "סטטוס קריאה” כל העת באתר.
 

שימו לב: בהתאם להנחיות היצרן Apple, חובה להציג חשבונית רכישה לקבלת שירות במסגרת האחריות (לקוחות שרכשו באידיגיטל יוכלו לשחזר את החשבונית בסניף במידה ואינה ברשותם).

 

לבדיקה האם מכשירכם עדיין באחריות היצרן באתר Apple >

שים לב!<BR>לפני הגעתך לקבלת שירות/ מסירת מכשיר לתיקון.

שים לב!
לפני הגעתך לקבלת שירות/ מסירת מכשיר לתיקון.

1. כחלק מתהליך הבדיקה והטיפול במכשיר יתכן ויידרש ביצוע שחזור להגדרות היצרן. לפיכך, יש לבצע גיבוי למידע שלך. אין אנו אחראים לאבדן מידע מכל סוג שהוא.
2. בעת בדיקת המכשיר יבוצע עדכון גרסא לגרסא העדכנית של מערכת ההפעלה.

שימו לב! לאחר עדכון הגרסא, לא ניתן לשחזר גרסא ישנה.