יש לבחור הדגם הרצוי לטובת בדיקת המלאי בסניפים.

החשבון שלי כמות פריטים בסל הקניות0 הסל שלי

שאלות נפוצות

תמיכה ותפעול

  • שכחתי את ה-Apple ID שלי, מה לעשות?

    קרא עודסגור
  • מהו שירות "Find my iPad"?

    ״מצא את ה-iPad שלי״ יכול לסייע לך לאתר ולאבטח את ה-iPad בעזרת יישום הניתן בחינם, ״מצא את ה-iPhone שלי״ (הזמין ב-App Store) ממכשיר iPhone‏, iPad או iPod touch אחר, או באמצעות דפדפן אינטרנט ב-Mac או ב-PC שבאמצעותו התחברת ל-www.icloud.com/find. ״מצא את ה-iPhone שלי״ כולל נעילת הפעלה, שמטרתה למנוע מאנשים אחרים להשתמש ב-iPad שלך אם תאבד/י אותו. ה-Apple ID והסיסמה שלך חיוניים להפעלה של ״מצא את ה-iPad שלי״, או למחיקה והפעלה מחדש של ה-iPad.

    הפעל/י את ״מצא את ה-iPad שלי״: עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״מצא את ה-iPad שלי״.

    חשוב: כדי שניתן יהיה להשתמש במאפיינים אלה, על ״מצא את ה-iPad שלי״ להיות פעיל לפני אובדן ה-iPad. על ה-iPad להיות מסוגל להתחבר לאינטרנט כדי שניתן יהיה לאתר ולאבטח את המכשיר.

    שימוש ב״מצא את ה-iPhone שלי״: פתח/י את היישום ״מצא את ה-iPhone שלי״ במכשיר iOS או עבור/י אל www.icloud.com/find במחשב. התחבר/י ובחר/י את המכשיר שלך.

    השמע קול:  השמעת קול בעוצמה מלאה למשך שתי דקות, גם אם הצלצול מוגדר לשקט.

    מצב מכשיר שאבד:  אם איבדת את ה-iPad, נעל/י אותו מיידית עם קוד גישה ולשלוח אליו הודעה המציגה פרטי קשר. ה-iPad גם עוקב אחרי המיקום של עצמו ומדווח מהו על-מנת שתוכל/י לדעת איפה הוא היה כשתסקור/י את היישום ״מצא את ה-iPhone שלי״.

    מחיקת ה-iPad:  הגנה על הפרטיות שלך על-ידי מחיקת כל המידע והמדיה מה-iPad ושחזור שלו להגדרות היצרן.

    הערה: לפני שתמכור/י את תעביר/י את ה-iPad שלך למישהו אחר, עליך למחוק אותו לחלוטין על-מנת להסיר ממנו את כל הנתונים האישיים שלך ולבטל את נעילת ההפעלה של ״מצא את ה-iPad שלי״ כדי להבטיח שהבעלים החדש יוכל להפעיל את המכשיר ולהשתמש בו כרגיל. עבור/י אל ״הגדרות״ > ״כללי״ > ״איפוס״ > ״מחק את כל התוכן וההגדרות״.

    קרא עודסגור
  • כיצד להוריד iTunes למחשב?

    סנכרון עם iTunes מעתיק מידע מהמחשב שלך ל-iPhone ולהיפך. ניתן לבצע את הסנכרון על-ידי חיבור ה-iPhone למחשב, או להגדיר את iTunes לסנכרון אלחוטי דרך אינטרנט אלחוטי. להורדת התוכנה לחץ כאן
    קרא עודסגור
  • כיצד לבצע גיבוי?

    ניתן להשתמש ב-iCloud או ב-iTunes לגיבוי אוטומטי של ה-iPad. אם תבחר/י לגבות באמצעות iCloud, לא תוכל/י להשתמש גם ב-iTunes לגיבוי אוטומטי אל המחשב, אך תוכל/י להשתמש ב-iTunes לגיבוי ידני אל המחשב. הגיבוי של iCloud ל-iPad מתבצע מדי יום באמצעות רשת אלחוטית, כאשר ה-iPhone מחובר למקור חשמל ונעול. התאריך והשעה שבהם בוצע הגיבוי האחרון מוצגים בחלקו התחתון של המסך ״גיבוי״.
    iCloud מגבה:
    תוכן שרכשת, לרבות מוסיקה, סרטים, תכניות טלוויזיה, יישומים וספרים
    תמונות וסרטים שצולמו ב-iPad
    הגדרות iPad
    נתוני יישומים
    מסך ה״בית״, תיקיות ופריסה של יישומים
    הודעות
    צלצולים
    הערה: תוכן שנרכש אינו מגובה בכל האזורים.
    הפעל/י גיבויי iCloud.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud והיכנס/י באמצעות ה-Apple ID והסיסמה שלך, אם הדבר נדרש. עבור/י אל ״גיבוי״ ולאחר מכן הפעל/י את ״גיבוי iCloud״. על-מנת להפעיל גיבויים ב-iTunes במחשב, עבור/י אל ״קובץ״ > ״מכשירים״ > ״גיבוי״.
    בצע/י גיבוי מיידי.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״גיבוי״ ולאחר מכן הקש/י על ״גבה כעת״.
    הצפנת גיבויים: הגיבויים של iCloud מוצפנים באופן אוטומטי כדי שהנתונים שלך יהיו מוגנים מפני גישה בלתי מורשית, הן במהלך העברת הנתונים למכשירים שלך והן כאשר הנתונים מאוחסנים ב-iCloud. אם הינך משתמש/ת ב-iTunes לצורך גיבויים, בחר/י ״הצפן את גיבוי ה-iPad״ בחלונית ״סיכום״ של iTunes.
    נהל/י את הגיבויים שלך.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud. ניתן לנהל את הבחירה ביישומים שיגובו ב-iCloud על-ידי הקשה להוספתם לגיבוי ולהסרתם ממנו. עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״אחסון״> ״נהל/י שטח אחסון״ על-מנת להסיר גיבויים קיימים ולנהל את iCloud Drive או את ״מסמכים ונתונים״. ב-iTunes, הסר/י גיבויים ב״העדפות iTunes״.
    הצג/י את המכשירים המגובים.  עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״אחסון״ > ״נהל/י שטח אחסון״.
    הפסקת גיבויי iCloud: עבור/י אל ״הגדרות״ > iCloud > ״גיבוי״ ולאחר מכן בטל/י את ״גיבוי iCloud״.
    מוסיקה שלא נרכשה ב-iTunes אינה מגובה ב-iCloud. השתמש/י ב-iTunes לגיבוי ושחזור של תוכן זה. ראה/י סנכרון עם iTunes.
    חשוב: גיבויים עבור מוסיקה, סרטים או תכניות טלוויזיה שנרכשו אינם זמינים בכל המדינות. ייתכן שתוכן שנרכש בעבר לא ישוחזר אם הוא כבר אינו קיים ב-iTunes Store‏, ב-App Store או ב-iBooks Store.
    תוכן שרכשת, כמו גם תוכן של ״שיתוף תמונות ב-iCloud״, אינו נלקח בחשבון בחישוב כמות שטח האחסון הפנוי שלך ב-iCloud שנפחו 5 ג׳״ב.
    למידע נוסף בנושא גיבוי ה-iPad, לחץ כאן.
    קרא עודסגור
  • ה-iPad לא מגיב, מה עליי לעשות?

    אם דבר מה אינו פועל כשורה, נסה/י להפעיל מחדש את ה-iPad, לסיים מיידית יישום או לאפס את ה-iPad.
    הפעלה מחדש של ה-iPad: החזק/י את הכפתור ״שינה/התעוררות״ לחוץ עד להופעת המחוון. החלק/י אצבע על-פני המחוון על-מנת לכבות את ה-iPad. על-מנת להפעיל שוב את ה-iPad, החזק/י את הכפתור ״שינה/התעוררות״ עד להופעת הסמל של Apple.
    יתכן שטעינת ה-iPad נמוכה. חבר/י את ה-iPad לספק הכוח מסוג USB כדי לטעון אותו.
    סיום מיידי של יישום.  החזק/י את הכפתור ״מצב שינה״ שמעל ה-iPad לחוץ למשך מספר שניות עד להופעת מחוון אדום ולאחר מכן החזק/י את הכפתור ״בית״ לחוץ עד שהיישום ייסגר.
    אם אינך מצליח/ה לכבות את ה-iPad או אם הבעיה נמשכת, יתכן שיהיה עליך לאפס את ה-iPad. בצע/י פעולה זו רק כאשר לא ניתן להפעיל מחדש את ה-iPad.
    איפוס ה-iPad: החזק/י את הכפתור ״מצב שינה״ ואת כפתור ה״בית״ לחוצים בו-זמנית למשך 10 שניות לפחות עד להופעת הסמל של Apple.
    ניתן לאפס את המילון, את הגדרות הרשת, את פריסת מסך ה״בית״ וכן אזהרות מיקום. ניתן גם למחוק את כל התוכן וההגדרות.
    קרא עודסגור
  • איך לשחזר מידע מגיבוי ב- iPad?

    ניתן להשתמש ב-iCloud או ב-iTunes לשחזור ה-iPad מגיבוי.
    שחזור מגיבוי של iCloud:  אפס/י את ה-iPad כדי למחוק את כל התוכן וההגדרות, בחר/י באפשרות ״שחזר מגיבוי״ ולאחר מכן התחבר/י ל-iCloud ב״מדריך ההגדרות״. ראה/י הפעלה מחדש או איפוס של ה-iPad.
    שחזור מגיבוי iTunes:  חבר/י את ה-iPad למחשב שאיתו הינך מסנכרן/ת בדרך-כלל, בחר/י ב-iPad בחלון של iTunes ולחץ/י על ״שחזר״ בחלונית ״סיכום״.
    לאחר שחזור התוכנה של ה-iPad, ניתן להגדיר אותו כ-iPad חדש, או לשחזר את המוסיקה, סרטי הווידאו, נתוני היישומים ושאר התוכן שלך מגיבוי.
    לקבלת מידע נוסף בנושא שחזור תוכנת ה-iPad, לחץ כאן.
    קרא עודסגור
  • היכן אוכל למצוא את המספר הסידורי של ה-iPad?

    מספרו הסידורי של מכשיר ה-iPad שלך מצוי בגב המכשיר. ניתן לזהות את המספר על ידי האותיות SN המופיעות בתחילת המספר.
    קרא עודסגור

אחריות ושירותים מורחבים

  • כיצד ניתן לממש את האחריות על המכשיר?

    אנו ממליצים להגיע עם המכשיר לאחת מחנויות הרשת למסירתו לבדיקת מעבדה. שימו לב! מומלץ לבצע גיבוי טרם מסירת המכשיר לבדיקה!
    קרא עודסגור
  • מה כוללת תכנית iDigital Care Plus?

    תכנית iDigital Care Plus כוללת:
    - שירות תיקוני חומרה, שבר מסך, נזקים / “דנטים” וכו’.
    - מכסה עד 2 תיקוני החלפת תצוגה (מסך) בתקופת התוכנית.
    - התחייבות לתיקון של עד 3 ימי עסקים.
    - עלות שנתית - 280 ש”ח בלבד.
    קרא עודסגור
  • האם ניתן להרחיב את אחריות היצרן?

    ניתן להרחיב לתוכנית iDigital Care Plus מורחבת שמאפשרת תיקונים.
    קרא עודסגור
  • האם יש לכם שירות תיקוני שבר?

    כן. iDigital  מציעה שירות תיקונים למכשירים מחוץ לאחריות יצרן.
    התיקונים מבוצעים במעבדה מקצועית מבית iDigital, בפריסה ארצית, העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מתחייבים לשירות מקצועי ואמין.
    ניתן למסור את המכשיר לתיקון בכל אחת מחנויות רשת iDigital ברחבי הארץ.
    עם מסירת המכשיר הוא יישלח למעבדה ויוחזר לחנות בה נמסר עד 3 ימי עסקים מיום המסירה.
    השירות כולל אחריות תיקון לתקופה של 3 חודשים.
    ניתן לקבל iPhone חלופי לתקופת התיקון.
    לנו ב- iDigital חשוב להעניק לך את חוית השירות הטובה ביותר. במידה ועלות התיקון תעלה על 490 ש"ח ניצור עמך קשר לאישור עלות התיקון.
    עלות התיקון הסופית תקבע לאחר בדיקת טכנאי במעבדה.
    במקרים של אי כדאיות תיקון, צוות השירות שלנו יצור עמך קשר ויעדכנך טלפונית.
    קרא עודסגור

מחירים ותשלומים

  • מה המחיר באילת ?

    המחירים באילת נקבעים על בסיס מחירון החנות באילת ואינם כוללים מע״מ.
    בעמוד מוצר ניתן לראות מחיר באילת לכל אחד ממוצרי iDigital
    קרא עודסגור