פרטי החנות

  • כתובת חנות

    קניון רמת אביב, איינשטיין 40,
    תל אביב, מיקוד: 6910203,
    קומה שניה, בצמוד למתחם המזון.
  • שעות פעילות החנות

    ימים א'-ה': 09:30-21:30
    יום ו': 9:00-14:30
    שבת: שעה לאחר צאת השבת ועד 22:30

    מסירת מוצרים לתיקון:

    ימים א'-ה': 10:00-20:00
    יום ו': 09:30-14:00
    יום שבת: איסוף מכשירים מתיקון בלבד, לא כולל החזרת מכשירים חלופיים.

     

     

  • לתשומת לבכם

    שירות Expert  פעיל
    בימים א'-ה': 10:00-20:00
    בימי ו': 09:30-14:00.
     

    * שירות האקספרט אינו פעיל בערבי חג ומועדים מיוחדים.

שירות בחנות

  • iPhone, iPad, iPod ואביזרי Apple

    לקבלת שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות יצרן:
    הנך מוזמן לכל אחת מחנויות הרשת. נציגי השרות הטכני, אשר הוסמכו מטעם היצרן, ישמחו לסייע לך מיד עם הגעתך.
    לנוחיותך, שירות בדיקת "סטטוס קריאה” כל העת באתר.

    לקבלת שירות תיקונים מחוץ לאחריות יצרן:
    הנך מוזמן למסור מכשירך לתיקון בחנות.
    מכשירך יועבר על ידינו לתיקון במעבדה העומדת בסטנדרט איכות ומקצועיות מהגבוהים בארץ.

     

    מסירת מוצרים לתיקון:

    ימים א'-ה': 10:00-20:00
    יום ו': 09:30-14:00
    יום שבת: איסוף מכשירים מתיקון בלבד, לא כולל החזרת מכשירים חלופיים.

    קרא עוד
  • מחשבי Mac

    לשירותך, תמיכה טכנית על ידי צוות Expert (מומחים) מוסמכי Apple בחנות. הצוות יבצע סדרת בדיקות בהתאם להנחיות היצרן, לאימות התקלה ופתרונה.
    במקרה של תקלות חומרה מורכבות יועבר המחשב ללא תשלום על ידינו למעבדה הראשית של החברה.

    קרא עוד

שירות Expert

  • המקום הטוב ביותר לקבלת תמיכה במוצרי Apple.

    לרשותך,צוות Expert ,נציגי ייעוץ ותמיכה מקצועיים מוסמכי Apple המציעים מתן שירות ייעוץ אישי להעמקת ידע ותמיכה טכנית במוצרי Apple.
    כמו כן,שירות תמיכה טכני המעניק סיוע בסוגיות טכניות ,פתרונות לבעיות תוכנה במגוון מוצרי Apple.
    שירות iDigital Expert הינו הטבה בלעדית ללקוחות iDigital.

    הנך מוזמן להגיע פגישה אישית עם נציג מומחה בחנות בזמן המתאים עבורך

    ימים א'-ה': 10:00-20:00
    יום ו': 09:30-14:00
    שבת: עמדות האקספרט סגורות

  • בהגיעך לחנות

    נציג ה-Expert ישמח להפגש אתך.
    נציג ה-Expert שילווה אותך לאורך כל הפגישה ירכז עמך את המידע על מנת לנסות ולהספיק לענות על מרבית שאלותייך.
    במקרה של תקלה במוצר, אם המוצר דורש תיקון, המומחה יפרוס בפנייך את מסלולי הטיפול במעבדת השירות.
    כמו כן, אם יידרש תשלום בעבור הטיפול ,ה-Expert ישמח להסביר לך באשר לעלויות הכרוכות בתיקון .

    בהגיעך לחנות