לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן

לקבלת שירות במסגרת אחריות יצרן

לקבלת שירות ותמיכה טכנית מלאה במסגרת אחריות יצרן, הנך מוזמן לכל אחת מחנויות הרשת. נציגי השרות הטכני, אשר הוסמכו מטעם היצרן, ישמחו לסייע לך מיד עם הגעתך.

לנוחיותך, שירות בדיקת "סטטוס קריאה” כל העת באתר.

למציאת החנות הקרובה לביתך
  • שים לב!
    טרם הגעתך לקבלת שירות / מסירת מכשיר לתיקון

    כחלק מתהליך הבדיקה והטיפול במכשיר יתכן ויידרש ביצוע שחזור להגדרות היצרן.
    לפיכך, יש לבצע גיבוי למידע שלך. אין אנו אחראים לאבדן מידע מכל סוג שהוא.
  • חשוב להביא עמך!

    • חשבונית רכישה*, כבל USB, ספק כח ואוזניות במידה ונמצאים ברשותך.

     

    * בהתאם להנחיות היצרן Apple, חובה להציג חשבונית רכישה (לקוחות שרכשו באידיגיטל יוכלו לשחזר את החשבונית בסניף במידה ואינה ברשותם)